Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do sprzedawców, którzy nie zgłosili swoich ofert do Black Weeks. Czy Wy też odczuwacie spadek sprzedaży w ostatnich dniach?
bo to jest pomyślane tak a blackweek będzie super tanio i ci ogromni se mogą zrobić promki i zarobić a ci mali se mogą dopłacić do tej sprzedaży licząc że jak wygenerują duża liczbę zakupów to w ciągu nast miesiąca oferta się wypozycjonuje wysoko na wyszukiwaniu bo ma sprzedane dużo sztuk a zaraz gorączka zakupów na święta i sobie odbiją w grudniu
Tak, ale to zaraz się skończy.
Widziałem firmy, które mają wystawiane towary w duuużo zawyżonych cenach.
Teraz już wiem po co. To dodatkowe konta, tylko w celu promocji. Mogą sobie wtedy robić promocje nawet -50%.
@lookrowana nie , nie odczuwam , mam wzrost jak to zwykle przy Black Weeks , nie zgłaszm produktów do promocji , ale korzystam z wcześniej przygotowanego planu ... i działa lepiej jak oznaczenia ,, Black Weeks ,,
rozumiem, że nie pochwalisz się jak to robisz? 😉 Z ciekawości, ile pkt posiadasz w jakości sprzedaży?
@lookrowana trudne pytania zadajesz , zwykle tam nie zaglądam , ale zrobiłem to dla Ciebie - 712
Po co Ci ta wiadomość , nie widzę znaczącego związku .
Bo ja widzę np. u siebie spadek sprzedaży (znaczący), gdy mam poniżej 750 pkt. Tak jest teraz właśnie. Normalnie po 80 zamówień dziennie, poniżej 750 pkt spada mi nagle do 30-40.
@lookrowana nie , niedawno zerwałem 2 negatywy , jakość poleciała mocno , otarłem się o utratę SS , jakość wyraźnego spdaku nie zaliczyłem oprócz z góry przewidzianego / pora roku / . Musisz poprawcować nad zmianą pozycjonowania w swoim listingu i ......zyskownością , Masz słabiutką marżę , a to się odbije czkawką szczególnie przy kolorówce .... tyle , więcej ze mnie nie wyciągniesz .
W sensie mam za wysoką marżę? Niestety takie ceny z hurtowni, usługi logistyczne, pakowanie, chore prowizje.. też chcę zarobić 😉 A marżę mam naprawdę niską. Wiesz jak jest. Gro ludzi zamawia do przysłowiowego Smarta. 40-45 zł. Jeśli obniżę marżę, będę dokładać, a nie zamierzam 😉 Muszę przeczekać do końca listopada, bo do 12.11 było bardzo spoko, od 13.11. jest jakiś dramat.
@lookrowana nie , napisałem ,, słabiutką ,, czyli za niską , masz konto od paru miesięcy , przyjdą zwroty używanej kolorówki i popłyniesz , będziesz się stawial klientom zerwiesz negatywy , kula zacznie się toczyć , trudo ją będzie zatrzymać , musisz robić górkę .
Miałam wyższą o 10% to sprzedaż była znikoma...
@lookrowana nie mówię o wszystkich produktach , ale na czymś musisz zarabiać na straty , musisz obserwować jak klienci łączą koszyk i tu szukać dodatkowych groszy .
Prawdą jest, że mam naprawdę znikomą ilość zwrotów. W październiku z 1600 zamówień - tylko 3 zwroty, więc właściwie to nic. Nie generuję strat. Martwię się tylko obecną sytuacją, ale czuję że potrwa to do końca listopada niestety. Nie zgłosiłam żadnych ofert do BW, a większość ludzi wyszukuje teraz poprzez ten filtr.
@lookrowana tak , mało jest zwrotów w kosmetyce ,ale trafiaja się takie https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/w-takim-oto-stanie-klient-zwraca-produkty-...
i jest ich coraz więcej , po to górka .
Zgłosiłam część ofert i też spadek sprzedaży( odzież)
Zgłosiłam część ofert i też spadek sprzedaży( odzież)