anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż z dwóch różnych kont firmowych, łączenie wysyłki w jedną by móc zwrócić klientowi kosztów.

MAMY ROZWIĄZANIE!
magic-trinkets
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór.
Prowadzimy wraz z mężem osobne firmy o podobnych nazwach i jednym adresem z podobnymi nazwami kont na allegro.
Przed chwilką weszły nam zamówienia od jednej klientki. Najprawdopodobniej klientka myślała, że kupuje od jednej firmy, opłacając koszyk klientka, u mnie załapała się na przesyłkę DPD w pakiecie smart, a u męża naliczyło koszty za przesyłkę DPD 13,99 zł.

Czy jeżeli wygenerują list przewozowy DPD smart, mąż będzie mógł dodać numer przesyłki do zamówienia tego samego klienta?

Co na to allegro itp. Można by zaryzykować i najprawdopodobniej by się udało,
ale czy jakiś system allegro nie doszuka się jakiejś manipulacji?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
pecela
#16 Inspirator#

Dodać nr przesyłki ręcznie się da, ale bym nie ryzykował blokady obu kont. Potem będzie płacz na forum, że Allegro nałożyło blokadę.

Kupujący kupił w dwóch różnych firmach i każda ma zrealizować swoje zamówienie. Powiązania rodzinne właścicieli nie mają większego znaczenia.

oznacz moderatorów
magic-trinkets
#9 Pomysłodawca#

Wiem, że z dodaniem numeru przesyłki nie było by problemem.
Dla tego najpierw wolę przeczytać stanowisko allegro.

Nie chodzi o powiązania rodzinne. Nie podawałam tego jako argument, który miałby usprawiedliwiać łączenie w jedną przesyłkę. Bardziej o fakt, który spowodował, że klientka myślała, że kupuje z jednej firmy.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Lepiej to wyjaśnij bo skutki mogą być katastrofalne, połączą konta i blokada.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@magic-trinkets system wykryje takie same numery przesyłek i na koncie na którym numer został dodany ręcznie spadnie jakość wysyłek. Blokada wam nie grozi.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magic-trinkets ja również nie polecam takiego rozwiązania. Jeśli zamówienia zostały złożone na dwóch różnych kontach, a dodatkowo w jednym z nich klient zapłacił za przesyłkę, powinniście zrealizować je osobno. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
magic-trinkets
#9 Pomysłodawca#
Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
 
Skontaktowaliśmy się z klientką, wytłumaczyliśmy sytuację.
By uniknąć niepotrzebnych kosztów związanych z opłatą za wysyłkę, klientka anulowała zamówienie u męża, zlecony został zwrot pełnej sumy za anulowany zakup.

Klientka dokona zakupu na moim koncie i tutaj już będę mogła połączyć zamówienia w jedną wysyłkę i zwrócić nadpłatę za dodatkowe koszty wysyłki.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc.
 
 
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Nie kombinuj tylko rozliczaj osobno i się módl by dział bezpieczeństwa nigdy nie wpadł na pomysł walnięcia ci banem bo uwali dwie firmy naraz.

oznacz moderatorów