anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedałem model dwa razy

redopel
#7 Wielbiciel#

8.03 sprzedałem model ,po 9 dniach zwrócono mi prowizję ,model wystawiłem ponownie i się sprzedał 4 .04

 a dnia 8 .04 otrzymałem zapłatę /po miesiącu / od pierwszego kupującego na ten sam już  sprzedany model,

automatycznie zabrano mi prowizje ,sytuacja kiepska ,....

 

..Za to zamówienie już raz przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny. Teraz kupujący opłacił swój zakup, dlatego ponownie naliczyliśmy prowizję za sprzedaż. Cieszymy się, że kupujący zdecydował się na zakupy u Ciebie!

Jeśli klient zrezygnuje z zakupu i zechcesz odzyskać prowizję, najpierw zwróć wpłatę kupującemu, a następnie skontaktuj się z nami. W takim przypadku kontakt z nami jest niezbędny, ponieważ samodzielnie nie złożysz kolejnego wniosku o przyznanie rabatu do tej samej transakcji.

co dalej ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

No i się skontaktuj z Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@redopel a kupujący nr 2 zrezygnował z zamówienia? Podaj proszę numery obu zamówień. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

redopel
#7 Wielbiciel#

jasno napisane ................8.03 sprzedałem model ,po 9 dniach zwrócono mi prowizję ,model wystawiłem ponownie i się sprzedał 4 .04......................................

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@redopel Jeśli zwróciłeś wpłatę klientowi, który jako pierwszy dokonał zakupu, napisz przez formularz, do którego link posiadasz, podaj wszystkie szczegóły i poproś o ponowny zwrot naliczonych opłat.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów