Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
8.03 sprzedałem model ,po 9 dniach zwrócono mi prowizję ,model wystawiłem ponownie i się sprzedał 4 .04
a dnia 8 .04 otrzymałem zapłatę /po miesiącu / od pierwszego kupującego na ten sam już sprzedany model,
automatycznie zabrano mi prowizje ,sytuacja kiepska ,....
..Za to zamówienie już raz przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny. Teraz kupujący opłacił swój zakup, dlatego ponownie naliczyliśmy prowizję za sprzedaż. Cieszymy się, że kupujący zdecydował się na zakupy u Ciebie!
Jeśli klient zrezygnuje z zakupu i zechcesz odzyskać prowizję, najpierw zwróć wpłatę kupującemu, a następnie skontaktuj się z nami. W takim przypadku kontakt z nami jest niezbędny, ponieważ samodzielnie nie złożysz kolejnego wniosku o przyznanie rabatu do tej samej transakcji.
co dalej ?
No i się skontaktuj z Allegro:https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@redopel a kupujący nr 2 zrezygnował z zamówienia? Podaj proszę numery obu zamówień.
jasno napisane ................8.03 sprzedałem model ,po 9 dniach zwrócono mi prowizję ,model wystawiłem ponownie i się sprzedał 4 .04......................................
@redopel Jeśli zwróciłeś wpłatę klientowi, który jako pierwszy dokonał zakupu, napisz przez formularz, do którego link posiadasz, podaj wszystkie szczegóły i poproś o ponowny zwrot naliczonych opłat.