Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jak w temacie, gość zakupił telefon, zapłacił przez PayU. Zadzwonił jednak ze pomylił modele telefonów i chciałby aby odesłać mu pieniądze, powiedziałem, że zrobię to jak allegro zwróci mi prowizje. Złożyłem wniosek-, wniosek został odrzucony bo nie zwróciłem pieniędzy, Po czym od razu zwróciłem pieniądze ale nie mogę już złożyć wniosku oraz odnieść się do niego w żaden sposób. Jak skontaktować się z allegro aby to wyjaśnić? Allegro już upomina się o prowizję i mówią o blokadzie konta a ja szukam 3 dzień wieczorami i nie mogę nic znaleźć nic do kontaktu. Dziękuje z góry...
Najpierw musisz oddać kasę kupującemu, a dopiero po tym wystąpić o zwrot prowizji.
Inaczej się nie da.
To już teraz wiem - zrobiłem tak później i napisałem to wyzej - ale zwrotu nie mogę wypełnić z powrotem....
@MPik jeśli pomyliłeś kolejność, to też nic straconego.
W mailu, o odrzuceniu wniosku o zwrot prowizji, powinieneś mieć link do odwołania się od decyzji. Załączasz tam wiadomość od Kupującego, gdzie zrezygnował z zakupu oraz potwierdzenie zwrotu, jeśli środków nie zwracałeś poprzez Allegro Finanse.
Ok znalazłem - napisałem odpowiedź do zwrotu - dziękuje... fest to nie jasne jest i utrudnione ;-(