anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedaż 2-iego przedmiotu na promocji - Problematyczne Zwroty

MAMY ROZWIĄZANIE!
Britex_BW
#7 Wielbiciel#

Witam, 

 Mamy trochę nietypową sytuację i chcieliśmy tutaj zasięgnąć porady. Mamy na niektóre nasze produkty ofertę promocyjną jeżeli drugi produkt jest zakupiony. Jeden klient postanowił kupić 5 par tych samych produktów w przeciągu jednego tygodnia.

 

 W zeszłym tygodniu postanowił zrobić zwrot w 3 z tych par, ale w każdej "parze" chciał wybrać tylko te "droższe" produkty z każdej pary (żeby nie było to są identyczne produkty, w każdym zamówieniu, równie dobrze mógł kupić sobie 10 w jednym zamówieniu). 

 

Więc zaczęła się dyskusja z kupującym odnośnie tych zwrotów, bo byliśmy gotowi oczywiście zwrócić mu sumę promocyjną, z każdej sprzedaży, są to w końcu oddzielne umowy sprzedaży. Na co kupujący się oburzył i zaczął się wykłócać że  "Kupił tak dużo" więc mamy mu zwrócić tak jak on powybierał (czyli zwrócić mu nie promocyjną ilość tylko tak jak za normalny produkt).

 

Dodamy że każdy zwrot miał podany inną przyczynę. 1) Zły produkt został wysłany (czarny zamiast chromowego, wątpimy w to, ale dopóki nie dostaniemy tego produktu nie możemy tego zweryfikować), 2) Nie pasuje, 3) Zakup przez pomyłkę.

 

Oczywiście można by się kłócić tutaj kilka dni i nocy, ale czy jest może coś w prawie czym można by "rzucić" aby Kupujący na prawdę nie robił takich numerów? Rozumiemy że zwroty mogą być z różnych przyczyn, i normalnie to nie jest problem, ale to wszystko jest trochę podejrzanie i dziwne. 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@Britex_BW prosta sprawa, kupując 2 produkty gdzie drugi jest 50 % taniej i odsyłając jeden rabatu nie ma 🙂 czyli płaci po cenie jak by kupował 1 sztukę !

W sprawie reklamacji dopytaj się czy reklamuje czy odstępuje bo od 1 stycznia możesz wymieć, naprawić w pierwszej kolejności lub jak jest wszystko ok odrzucić reklamację 🙂

tu masz odpowiedź Moderatorki Moniki 😉

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/początkujący-sprzedawcy/zwrot-towaru-objęte-promocją-2gi-50/m-p/21...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Britex_BW w treści Twoich ofert znajduje się zapis: 
"Masz rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu" 😉 

oznacz moderatorów