Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie 3d9c5e41-89b1-11f0-9224-234d838556fa
Zakup b2b, zwrot. Zrobiliśmy dawno korektę i wysłaliśmy do Klienta aby potwierdził przyjęcie. Co jest wymogiem ustawowym! Bez tego nie mamy prawa do zwrotu VAT, co w praktyce oznacza, ze zwracając pieniądze i nie otrzymując tego potwierdzenia jesteśmy do tyłu o kwotę VAT. Klient zamiast napisać po prostu "potwierdzam" nic nie napisał tylko wezwał Allegro, które straszy nas zawieszeniem konta, choć wcześniej w podobnych sytuacjach (o dziwo nie jest to rzadkie, ze firmy migają się od dostania korekty) zawsze stawali po naszej stronie i wymagali od klienta firmy, podatnika VAT, zachowania, które wymaga prawo!
W naszej ocenie Allegro nakłania nas do łamania prawa, bo, co jeśli Klient dalej uparcie nie będzie chciał potwierdzić otrzymania korekty? Na jakiej podstawie mamy oddać mu pieniądze?
Cześć, @EkspertLed. Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko otrzymam więcej informacji.
Zwróciliśmy Klientowi pieniądze, nie chcemy kłopotów. Będziemy musieli tę korektę wysłać pocztą za potwierdzeniem odbioru. Jesteśmy na pełnej księgowości i wszystko musi się pokrywać niestety. Moglibyście to jakoś systemowo rozwiązać skoro jest ten Allegro Business.