Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, otrzymałam maila że sprzedałam produkt (inne konto) i na tym koniec. Żadnych dodatkowych informacji kto kupił, formie płatności, zakładka zamówienia nie wyświetla nowej sprzedaży, od wczoraj mam z tym problem. Jeżeli taki temat już był to przepraszam. Help!!
@eu4ya_ jak na Allegro lokalnie to ponoć dostaniesz dopiero jak klient opłaci, ma czas 5 dni na to@
Nie lokalnie, zwykłe aukcje
@eu4ya_ W tam otrzymanym mailu nie ma danych kupującego? Dziwne, bo wystawiasz na Lokalnie, a tam dostaje się info dopiero po zapłacie.
Przecież pisze że z innego konta sprzedawała to skąd wiesz na jakim allegro sprzedaje.
Mam na myśli inne konto, nie moje prywatne. Tam nie sprzedajemy lokalnie. Otrzymalam tylko maila ze produkt sprzedany. Zawsze przychodzil jeszcze z informacja o wybranej opcji platnosci itd. teraz nic takiego nie otrzymalam. W zakladce zamowienia tez nie ma tego przedmiotu w sprzedanych 😞
@eu4ya_Na zwykłym też ma czas na zapłacenie, chyba z 7 dni, ale nie wiem jak z adresem do wysyłki
Ale to chyba sprzedaz bylaby widoczna w zamówieniach?
@eu4ya_Na logikę niekoniecznie po co miałabyś się zajmować sprzedażą w trakcie, gdzie dopiero realizujesz go po zapłacie, jedyna wada to Towar wisi zamrożony do czasu opłacenia lub końca terminu 7 dni
Pozostaje czekać aż kupujący się skontaktuje lub dokonczy transakcje
@eu4ya_ W zwykłym Allegro towar powinien być w zamówieniach, w sprzedanych, jeśli go nie ma, czekaj, czasem są opóźnienia, czasem też maile dochodzą później. Kupujący się odezwie, jakby co.
@eu4ya_ Podaj mi proszę o jaką ofertę lub zamówienie chodzi.
Nr aukcji 9848941982 @_HolaOla_
@eu4ya_ W tej ofercie Kupujący rozpoczął płatność, ale jej nie ukończył, więc zaloguj się proszę na to konto i sprawdź proszę jeszcze raz zakładkę Zamówienia. Powinnaś je odnaleźć korzystając z filtra "Status płatności> Nieopłacone".
@_HolaOla_ zrobiłam tak jak piszesz, niestety nadal bez zmian
@eu4ya_ Czy mogłabyś mi przesłać tutaj zdjęcie lub zrzut ekranu ze swojej zakładki Zamówienia?
@_HolaOla_niestety nadal bez zmian
@eu4ya_ Zmień proszę filtr "Status płatności" na "Nieopłacone" i dodaj proszę jeszcze raz zrzut całej zakładki.
@eu4ya_ Bardzo dziękuję, ale poproszę jeszcze o jeden zrzut, tym razem całego Twojego ekranu, gdzie będzie widoczna nazwa konta, na którym jesteś zalogowana.