Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadałem zwrot przesyłki do paczkomatu 17 grudnia wpisując kod zwrotu. Po nadaniu dostałem informacje z potwierdzeniem nadania zwrotu i tym, że po wyruszeniu paczki w drogę dostanę potwierdzenie i numer do śledzenia. Do dnia dzisiejszego (21 grudnia) brak jakiejkolwiek informacji. Sprzedawca paczki również nie otrzymał. Co w takim wypadku @InPost ?
@qbason Nie masz SMS-a z numerem nadania zwrotu?
@qbason pewnie dopiero wyjęli, nr dostaniesz też w mailu a zawsze jest po wejściu w szczegóły zakupu - moduł zwrot towaru tam są wszystkie szczegóły oraz nr przesyłki 🙂
W przypadku takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie sprawy za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Prosimy przygotować informacje takie jak kod zwrotu oraz numer telefonu kontaktowego.