Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, otrzymałam maila że sprzedałam produkt (inne konto) i na tym koniec. Żadnych dodatkowych informacji kto kupił, formie płatności, zakładka zamówienia nie wyświetla nowej sprzedaży, od wczoraj mam z tym problem. Jeżeli taki temat już był to przepraszam. Help!!
@_HolaOla_ nazwa konta achtelikpphu
@eu4ya_ W tym konkretnym zamówieniu Kupujący wybrał płatność przy odbiorze, więc spróbuj proszę wybrać właśnie ten filtr z zakładce Zamówienia i ta transakcja powinna Ci się pojawić.
@_HolaOla_ nadal nic się nie pokazuje..
@_HolaOla_ wyświetla tylko zamówienia już zamkniete, a te które zostały ostatnio sprzedane i sie nie wyświetlają są z 17 i 18 grudnia
@_HolaOla_ może dlatego, że miałam wystawione 2 sztuki