Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
aby zachować status Super Sprzedawcy zobowiązani jesteśmy do podania przynajmniej 3 różnych metod wysyłki 3 różnych kurierów)
Wysyłając opony mamy z tym wielki problem. Tylko kurier DPD przyjmuje opony jako towar standardowy.
W Inpoście opony tylko do 15cali są uznawane a standardowe. Jest to duży towar więc wszelkie paczkomaty odpadają.
Proszę o informację jak to zrobić by ograniczyć wybór metod dostawy do 2?
Chcemy oczywiście zachować status super sprzedawcy
@mateusz_wasik napisz proszę skąd informacja o wymaganych 3 metodach kurierskich? Czy taką informację widzisz w Panelu Jakości sprzedaży?
Sprawdziłam to i w Twoim przypadku do uzyskania statusu Super Sprzedawcy brakuje ilości zamówień i jakości sprzedaży na poziomie super lub super+ przez 14 dni.
W poprzednim roku takie wytyczne od Państwa otrzymaliśmy. Mamy te metody wstawione. Może to się zmieniło. Nie wiemy. Proszę właśnie o informację jakie są wytyczne dotyczące wysyłek dla super sprzedawcy. Tak obecnie mieliśmy mniejszą sprzedaż - sezonowość.
Dodatkowo proszę o informację czy jest możliwość zmiany metody wysyłki przez kupującego. Wybrał on DHL a firma DHL traktuje wszystkie opony jako niestandardowe.
@mateusz_wasik tu masz od SS i nie wymagają dostaw, a dwóch kurierów musisz mieć do smarta 😉
Od dziś tytuł Super Sprzedawcy otrzymasz automatycznie, jeśli:
Co do drugiego kupujący nie zmieni dostawy, powinien anulować i zakupić ponownie z inną metodą, lub sam nadaj innym po uzgodnieniu z kupującym 🙂