Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,bardzo jestem ciekaw państwa opinie w mojej sprzedaży golarki,głównie chodzi mi korespondencję z kupującym.
https://allegrolokalnie.pl/wiadomosci/1a347493-2faf-4f98-a551-d4789ae53caa
@lew1758517 No ale my do tego nie mamy dostępu.
@lew1758517 musisz opisać tu , nie mamy dostępu do Twoich wiadomości
za dużo pisania,chodzi o to,że sprzedałem facetowi golarkę /nowa kosztowała 600zł/ wraz z 2 płynami do czyszczenia,nowe 40zł,za 140zł,i gościu odpisał ze go oszukałem,bo golarka brudna,stacja czyszczenia nie chodzi/tak naprawdę się zacina,i żeby mu oddać kasę zapłacić za przesyłkę,nagrał filmik na youtube z rozpakowywania paczki/masakra/,po prostu facet chciał dobra nowa golarkę za 1/5 ceny.Uległem szkoda mi czasu na takich gigantów,wpłaciłem mu 78zł,czyli kupił golarkę za 22zł,bo płyny kosztują 40zł.Jak mu nie wstyd.Mam pytanie ,wyraźnie zaznaczyłem ze nie przyjmuję zwrotu,towar używany ale sprawny,jak to wygląda formalnie i prawnie na allegro lokalnym?
@lew1758517 nie wiemy jeszcze jednego ponieważ wszystko rozbija się o zgodność towaru z opisem oferty . Bardzo ważne przy sprzedaży wysyłkowej jest bardzo szczegółowe opisanie zalet produktu ALE głównie jego wad .
@lew1758517 klient złożył reklamacje a Ty ją uznałeś. Jeżeli byłeś pewny co do sprzedanego przedmiotu, że jest sprawny trzeba było nie uznawać i nie zwracać części kosztów.
facet uważa że stacja czyszczenia zepsuta,ja uważam ze działa ,do tego towar używany,sprawa nie do udowodnienia,szkoda mi czasu na takich ludzi,dzięki,pozdrawiam!
Należy takie rzeczy, oferty dobrze opisywać.