Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Możecie mi wytłumaczyć o co chodzi bo nie rozumiem?
Dostałem dzisiaj (24 października) e-maila z informacją "Allegro Finanse - Kupujący ............. wybrał sposób zapłaty i dostawy w ofertach".
Tylko, że sam zakup miał miejsce 11 października zamówienie d59690b7-494c-11ed-b7e9-d7caa8859496 Nie zostało ono opłacone i zostało anulowane (otrzymałem zwrot prowizji - przyznano rabat transakcyjny).
W szczegółach zamówienia nie ma informacji o adresie dostawy, fakturze ale takie informacją są w e-mailu. W szczegółach zamówienia - status płatności "płatność rozpoczęta" a w e-mailu numer płatności bed4b260-5376-11ed-a7c9-75a3c27a1c78. Środków i takiej transakcji nie widzę.
Co to jest?
@atechnik_sklep transakcja nie opłacona , czekaj , aż status płatności się zmieni .
Przeczytałeś co napisałem bo mam wrażenie, że chyba nie?
@atechnik_sklep Czy możesz podać mi jeszcze login konta, którego dotyczy to zamówienie?
Mojego? Tak samo jak nick w Allegro Gadane "atechnik_sklep"
@atechnik_sklep To automatyczna wiadomość, którą w takiej sytuacji możesz zignorować. Otrzymałeś ją, ponieważ kupujący w tym zamówieniu wybrał płatność przelewem tradycyjnym, a te są księgowane znaczne dłużej niż szybkie płatności.
Kupujący w takim razie zapłacił czy nie zapłacił skoro piszesz o księgowaniu? Kupił czy nie kupił bo jak nie kupił to co niby ma być księgowane?
Skąd w taka wiadomość wysyłana z automatu po prawie dwóch tygodniach?
To, że Allegro anulowało zamówienie nie oznacza, że Klient nie może go później opłacić.
Taki myk serwisu. Miałem to już wiele razy, zamówienie nieopłacone, Allegro je po kilku dniach anuluje, a tutaj nagle pojawia się wpłata (Allegro potrafi nawet odebrać zwrot przyznanej prowizji).
ps. proszę mnie poprawić, ale Klient może opłacić zamówienie do 30 dni.
Za to zamówienie już raz przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny. Teraz kupujący opłacił swój zakup, dlatego ponownie naliczyliśmy prowizję za sprzedaż. Cieszymy się, że kupujący zdecydował się na zakupy u Ciebie!
Ponowne naliczenie prowizji dotyczy zakupu przez XXXXXXXX- z dnia 24 kwietnia 2021, 15:37.
Maila z powyższym tekstem dostałem 5 maja. Jak widać po ponad 7 dniach.
Zakup Kup Teraz!
30 dni ma na opłacenie w licytacjach o ile sprzedawca nie ustalił innego przedziału czasowego.