anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedane ale nie sprzedane czyli jednak sprzedane?

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Możecie mi wytłumaczyć o co chodzi bo nie rozumiem?

Dostałem dzisiaj (24 października) e-maila z informacją "Allegro Finanse - Kupujący ............. wybrał sposób zapłaty i dostawy w ofertach".

Tylko, że sam zakup miał miejsce 11 października zamówienie d59690b7-494c-11ed-b7e9-d7caa8859496 Nie zostało ono opłacone i zostało anulowane (otrzymałem zwrot prowizji - przyznano rabat transakcyjny).

W szczegółach zamówienia nie ma informacji o adresie dostawy, fakturze ale takie informacją są w e-mailu. W szczegółach zamówienia - status płatności "płatność rozpoczęta" a w e-mailu numer płatności bed4b260-5376-11ed-a7c9-75a3c27a1c78. Środków i takiej transakcji nie widzę.

Co to jest?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

@atechnik_sklep transakcja nie opłacona , czekaj , aż status płatności się zmieni .

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Przeczytałeś co napisałem bo mam wrażenie, że chyba nie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep Czy możesz podać mi jeszcze login konta, którego dotyczy to zamówienie? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Mojego?  Tak samo jak nick w Allegro Gadane "atechnik_sklep"

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep To automatyczna wiadomość, którą w takiej sytuacji możesz zignorować. Otrzymałeś ją, ponieważ kupujący w tym zamówieniu wybrał płatność przelewem tradycyjnym, a te są księgowane znaczne dłużej niż szybkie płatności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Kupujący w takim razie zapłacił czy nie zapłacił skoro piszesz o księgowaniu? Kupił czy nie kupił bo jak nie kupił to co niby ma być księgowane? 

Skąd w taka wiadomość wysyłana z automatu po prawie dwóch tygodniach?

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

To, że Allegro anulowało zamówienie nie oznacza, że Klient nie może go później opłacić.

Taki myk serwisu. Miałem to już wiele razy, zamówienie nieopłacone, Allegro je po kilku dniach anuluje, a tutaj nagle pojawia się wpłata (Allegro potrafi nawet odebrać zwrot przyznanej prowizji).

 

 

ps. proszę mnie poprawić, ale Klient może opłacić zamówienie do 30 dni.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Za to zamówienie już raz przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny. Teraz kupujący opłacił swój zakup, dlatego ponownie naliczyliśmy prowizję za sprzedaż. Cieszymy się, że kupujący zdecydował się na zakupy u Ciebie!

 

Ponowne naliczenie prowizji dotyczy zakupu przez XXXXXXXX- z dnia 24 kwietnia 2021, 15:37.

 

Maila z powyższym tekstem dostałem 5 maja. Jak widać po ponad 7 dniach.

Zakup Kup Teraz!

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

30 dni ma na opłacenie w licytacjach o ile sprzedawca nie ustalił innego przedziału czasowego.

oznacz moderatorów