Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem sprzedałem dwa rowery za jeden od razu klient zapłacił pieniądze i rower już został wysłany ale drugi klient po wygranej aukcji nie odzywa się, nie odpowiada na emaile, na telefony na smsy cisza, co Ja mam teraz zrobić? Allegro naliczy mi prowizje od sprzedaży ponad 150zł pieniądze wydane na promowanie aukcji pójdą w błoto a Ja nic nie mogę z tym zrobić ? do kogo mam sie zgłosić o pomoc? Czy allegro może sie kontaktować z kupującym Pomóżcie bo to już drugi raz ostatnio przyjechał klient i zrezygnował z zakupu i pojechał sobie, allegro naliczyło prowizję i na mój wniosek o zwrot prowizji zareagował negatywnie i nie oddał mi prowizji tłumacząc że nie odpowiedział kupujący i allegro kazało nie wiem skąd im wysłać pismo z rezygnacją kupującego, ale ja z kupującym nie mam kontaktu i on sie nie odzywa na moje wiadomości czy telefony, w ten sposób tylko tracę niemałe pieniądze i nic nie moge z tym zrobić, moze tez usiądę i kupie 200 przedmiotów drogich i niczego nie kupię a na pytanie od allegro czy aukcja doszła do skutku napiszę że tak i co wtedy 200 osób straci pieniądze ? POMOCY
Jeśli Twój wniosek o zwrot prowizji zostaje odrzucony, składaj odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Pisz, że kupujący po prostu nie zapłacił i nie ma z nim kontaktu. Nie mogą Ci kazać przedstawiać pisma z rezygnacją w takiej sytuacji i nie mogą Ci kazać udowadniać, że kupujący nie zapłacił. Napisz im, aby kupujący pokazał dowód wpłaty. Nie pozwalaj sobie wchodzić na głowę.
zrobie co mogę ale kiepsko to wygląda
Dziwi mnie to że Allegro na to pozwala bez żadnych konsekwencji dla kupującego, to coraz częstsza praktyka, np w tym tygodniu trzy nieopłacone transakcje miałem. Mnie Allegro naliczyło w jednym przypadku prowizję , też będę to wyjaśniał. Dobry pomysł na przyblokowanie konkurencji.