Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mój jeden sprzedany towar nie wyświetla się jako sprzedany w zakładce sprzedane, chociaż jest opłacony i sprzedawca nawet mnie ocenił. Jestem początkującym sprzedawcą i zależy mi na ilości sprzedanych rzeczy,
Taka druga sprawa, aby nie rozpoczynać nowego wątku: Zapomniałem numeru przesyłki, już nie dodam jej nawet, a towar wisi jako nie opłacony, jak to zmienić?
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam,
mj32gordon
Zobacz na Allegro lokalnie
@mj32gordon A nie było to na AL:https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane
@LEW433 to musiało być na zwykłym AL
bo @mj32gordon napisał "sprzedawca nawet mnie ocenił"
Nie, kupione było, na allegro.pl , lecz sam zakończyłem aukcję, widząc, że jest otwarta na zwykłym allegro. Wtedy też znikło z zakładki o jakości sprzedaży, jako sprzedane
@mj32gordon a może sprawdź tu
@mj32gordon a czy ta druga sprawa dotyczy pierwszej spawy czy to już inna sprzedaż
Drugiej spedarzy i nie mam świstka
Bo jeżeli sprzedaż ma status płatność rozpoczęta to kupujący Ci nie zapłacił
Kupujący opłacił i już wybrałem nawet pieniądze.
Status przesyłki: Opłacone
@mj32gordon "Jestem początkującym sprzedawcą" - a temat założony w dziale "zaawansowani sprzedawcy"😏
"Jestem początkującym sprzedawcą" - jak to, nie masz kopii etykiety nadawczej (ew. świstka z poczty)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
*"Zapomniałem numeru przesyłki" - to miało być (zamiast drugiego "Jestem początkującym sprzedawcą").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie mam świstka 😔
Sprawa trudna, ogólnie allegrowiczem jestem zaawansowanym. Sprawa trudna, dlatego założyłem temat tu, a chciałem kontaktować się z obsługą allegro.
Zdam relację z tego co się dowiedziałem.
To co jest w zakładce moje oferty jest mało znaczące i jest to zakładka dla nas, ale lepiej żeby było ze stanem faktycznym.
Warto aby korzystać ze zintegrowanych dostawców i w terminie wysyłać przesyłkę.
Ważne, że są oceany od kupujących i towar znajduje się w zakładce zamówienia.
W oceanie jakości sprzedaży są towary z ostatnich 30 dni.
Dodatkowo warto przeczytać artykuł o jakości sprzedaży dostępny na stronie pomocy, teraz go nie podam, bo operuję na telefonie
@mj32gordon cieszę się, że do nas napisałeś i udało się wyjaśnić sprawę zagubionego świstka 🙂 Jednak zastanawiające jest to dlaczego tego zakupu nie widać w naszym systemie. Czy widzisz tą sprzedaż w zakładce Zamówienia? Czy mogę Cię poprosić o przesłanie zrzutu ekranu z tej zakładki?