anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie odpowiada

eduardo_1
#7 Wielbiciel#

Witam,

prosze o pomoc w sprawie reklamcji  - sprzedawca nie odpowiada

Witam, 
ref: depilator Sanitas -zakup 9453639728
W związku z brakiem odpowiedzi na rekojmię którą złożyłem 25.III.2021 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem naprawionego przedmiotu lub zwrotu kosztów zakupu za zapsuty produkt.
Dlatego proszę o aktualną informacje w sprawie uszkodzonego urządzenia - Depilator Sanitas.

Z poważaniem
Edward [edycja]

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mr_oma
Moderator
Moderator

@eduardo_1, poprosiłam o ponowne otworzenie Dyskusji, którą prowadziłeś w tej sprawie ze Sprzedającym. W Dyskusji Sprzedający ma 24 godziny, aby odnieść się do Twojej wiadomości. Po upływie tego czasu możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@eduardo_1 Jeżeli sprzedawca nie zareagował na reklamację z rękojmi i nie ustosunkował się do niej w ciągu 14 dni, została ona z mocy prawa uznana za zasadną i ma on teraz obowiązek spełnić Twoje żądania w niej określone. W ponownie otwartej Dyskusji domagaj się dosłania sprawnego urządzenia lub zwrotu kosztów. Jeżeli sprzedawca nie spełni żądań, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeśli mimo to sprawa nie zostanie załatwiona, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów