anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności NADPŁATA - jak to możliwe?

GaleriaAV
#9 Pomysłodawca#

Na tysiące zamówień pierwszy raz to widzę. Jak kupujący mógł zapłacić więcej niż mu pokazuje koszyk ..? Ja nie prosiłam o dopłatę, nie było tu żadnych anulacji kupującego, nie dobierał rzeczy, a ten przedmiot nie miał zmienianej ceny od początku.. 

Proszę o sprawdzenie transakcji nr: f82e44b0-ad77-11ef-8902-69af0123eb8e (edit) , czy jeśli zwrócę nadpłatę pojawi się status "Opłacone"? Czy jest możliwość sprawdzenia czy to nie jest jakieś oszustwo? Słowo daję im dłużej tu siedzę tym mniej umiem w te allegro i mniej rozumiem....

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaAV był to przelew tradycyjny, dlatego było to możliwe, nie jest to oszustwo. W takiej sytuacji, skontaktuj się proszę z kupującym. Nadpłatę możesz zwrócić przez zakładkę Zamówienia lub bezpośrednio na dane bankowe wskazane przez kupującego. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika jakim cudem system zaksięgował taką wpłatę - z tego co kojarzę to zgadzać muszą się wszystkie dane łącznie z dokładną kwotą?

oznacz moderatorów

GaleriaAV
#9 Pomysłodawca#

Właśnie o to chodzi, wszystko jest z automatu - samo wyskakuje. Po ponad 20 latach użytkowania allegro pierwszy raz się spotykam że ktoś rzekomo ręcznie wpisywał kwotę. .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaAV @komis-bell mogło się tak stać, jeśli kupująca nie zapłaciła od razu, a skopiowała dane do przelewu i zleciła go bezpośrednio z konta. Wtedy wpisała sama kwotę, a jeśli pozostałe dane były prawidłowe, to przelew poszedł. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GaleriaAV
#9 Pomysłodawca#

A skoro jeśli zwrócę różnicę to status będzie na zielono jako OPŁACONE wtedy?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaAV a jaki w tej chwili widzisz status? 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GaleriaAV
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2024-11-29 173214.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaAV po udanym zwrocie status powinien się zaktualizować. Obecnie zwrot jest w trakcie realizacji. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z operatorem PayU, aby sprawdzić jak dokładnie kupująca opłaciła zamówienie. Mogą skontaktować się z kupującą, aby podała dane do zwrotu. Wrócę z informacją, gdy otrzymam odpowiedź.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GaleriaAV wracam z informacjami. Kupująca zleciła przelew w placówce, dlatego operator nie ma danych jej konta do zwrotu nadpłaty. Wysłali e-mail z prośbą o podanie danych do zwrotu nadpłaty. 
Zlecenie zwrotu przez Ciebie nie zmieni statusu płatności na "opłacone", dopiero, gdy zwrot nadpłaty przez operatora się powiedzie, status powinien się zmienić. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów