Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy tylko mi zniknęła opcja sortowania zestawów "od najwięcej sprzednaych"?
Teraz już nie mam chyba żadnego sposobu na sprawdzanie skuteczności. Chyba że jest jakiś to się podzielcie. Dzieki!
@Client:40409938 Cześć. 🙂 Czy możesz to sprawdzić w innej przeglądarce lub w trybie incognito? W zakładce Mój asortyment takie sortowanie wciąż jest dostępne, dorzucam mój zrzut ekranu sprzed chwili:
Dzięki za odpowiedź. Ta opcja owszem działa, ale pytałem o zestawy, które się wyświetlają na karcie produktu jako opcjonalne.
Interesuje mnie sprawdzenie ich konwersji i dotychczas to było możliwe na stronie "Zestawy i rabaty ", ale od jakiegoś czasu się to u mnie nie wyświetla.
Czy śledzenie tego zostało usunięte?
@Client:40409938 Przepraszam Cię, że czekałeś na odpowiedź, ale konsultowałam to z zespołem, który zajmuje się zakładką "Zestawy i rabaty". Funkcja została wyłączona w ramach testu, w przyszłości prawdopodobnie będziemy z niej rezygnować. Rozumiem, że ta odpowiedź może nie być satysfakcjonująca, ale przekazałam Twoją wiadomość i argumentację w sprawie.