Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zabranie statutu SS za duperelek .....od siedmiu lat na portalu, od kilku LAT nieprzerwanie !Super Sprzedawca plus , 4,98 ranking , od 2500 do 3000 dobrych ocen , dyplomy od Prezesa ( he he ) i to wszystko betka. Wystarczyło że jednego - JEDNEGO - zakichanego pytania od Klienta , a wiecie sami ile i jakie potrafią zadawać seriami - jednego pytania nie zauważyliśmy i nie odpisaliśmy - utrata statusu SS !!! bo wskaźnik jakiś bystrzak z centrali na 99% minimum ustalił i huk . Odzyskamy jak to spadnie czyli za tydzień dwa czy trzy ,ot powód " ważny " ....
Jesteśmy dobrzy rzetelni sprzedawcy tak traktowani ,przykre .
@_Likos_, dzięki za Twoją dociekliwość. Drążąc temat otrzymałam informację, że przebudowywaliśmy kategorie na potrzeby biznesowe. Rozdzielaliśmy je, aby łatwiej było znaleźć oferty.
W imieniu całego zespołu bardzo Cię przepraszam za niedogodności.
@mr_oma po prostu staramy sie robić poprawnie i przy tylu nagle odłączonych ofertach nie wiedziałem czy to nasz błąd czy tez bład systemu.
Czyli rozumiem że nie musimy nic poprawiac i jeśli ponownie powiążemy te produkty według EANów to będzie ok ???
No i oczywićie bardzo dziekuje z pomoc 🙂
@_Likos_, odpięcie było spowodowane różnicami w kategorii - jeśli będą zbieżne, to powinno być w porządku. 🙂
Gdyby jednak coś się zadziało, daj, proszę, znać - od razu to zweryfikuję.
Może troszkę nie na temat, ale chodzi o tego dużego gracza ze wschodu który niby ma się pod koniec września otwierać w Polsce. Jeżeli dostawał Pan telefony ze Szczecina, od "przedstawicieli" tego dużego gracza, to radzę uważać. Bo po takim telefonie, skontaktowałem się z oficjalnym przedstawicielem tego dużego gracza. Oni nie otwierają się w Polsce. A ci dzwoniący co wysyłają maile po takim telefonie, próbują najprawdopodobniej ukraść dane. Przynajmniej tak mi powiedzieli przedstawiciele tego azjatyckiego giganta.
Pozdrawiam
@Luxxp, bardzo mi przykro, że odnosisz takie wrażenie. Zapewniam Cię, że każdego sprzedającego na Allegro obowiązują te same zasady i te same regulaminy. Nikogo nie faworyzujemy.
proszę Pani jeżeli firma kilka lat doskonale się wywiązuje ma ranking - dziś 4,984 ! , 2500 super ocen , 5,0 wskaźniki , żadnych wykroczeń nagan etc etc i za brak JEDNEJ przeoczonej odpowiedzi ( na błahe zresztą pytanie ) ma zabierany statut SS na który uczciwie pracuje nie wam zawdzięcza a Klientom , to coś nie tak jest chyba .......hej .
Czyli biorąc pod uwagę Twój staż na Allegro i pozytywne statystyki powinieneś być lepiej traktowany niż mniejsi sprzedawcy? Weź pod uwagę, że przy takiej ilości zamówień statystyki odpowiedzi poprawisz bardzo szybko a mały sprzedawca musi spełnić takie same warunki na SS a jest to trudniejsze bo każdy ucięta gwiazdka potrafi zabrać SS.
Wszystkich obowiązują takie same zasady i tak powinno zostać.
@ZROBPREZENT, ciężko obiektywnie stwierdzić, co jest błahym pytaniem. Faktycznie w Twoim przypadku na ocenie zaważyło jedno pytanie ze znacząco opóźnioną odpowiedzią.
Liczymy terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów oraz średni czas odpowiedzi, ponieważ kupującemu zależy na tym, aby odpowiedź (nawet na błahe pytanie) otrzymać jak najszybciej.
W Twoim przypadku odczułeś jedną wiadomość tak dotkliwie, ponieważ na Twoim koncie nie było dużo pytań, a punkty za regulaminowy czas na odpowiedź liczymy od procentu terminowych odpowiedzi. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
Dobra wiadomość jest taka, że bierzemy pod uwagę wiadomości z ostatnich 30 dni, więc mam nadzieję, że bez problemu odzyskasz oznaczenie Super Sprzedawcy. 🙂
w przypadku sprawdzonych rzetelnych sprzedawców na taki błahy delikt powinna być wystarczająca formuła ostrzeżenia , upomnienia etc ..nikt nie oczekuje " lepszego traktowania tylko adekwatnego ,no dość w temacie hej.
@ZROBPREZENT Pisałem już o takim pomyśle wcześniej ale nie zyskało niczyjej akceptacji a nawet był krytykowany przez przeciwników sprzedających.
Dostaje 10 pozytywnych ocen i w rankingu nic sie nie zmienia , a wystarczy 1 negatyw i wszystko leci w dół włącznie z SS taki mają **piiip**ny system liczenia
Ta odpowiedź jest jak najbardziej fałszywa.
"Nikogo nie faworyzujemy." - Niestety, w takich przypadkach są faworyzowane duże i nierzetelne firmy. Sprawa jest chyba bardzo jasna. Ja mam uwalony status SS za przegapienie 1-ej odpowiedzi w dyskusji w terminie. Musiałbym ich mieć min. 100 miesięczie żeby status SS utrzymać . A mam ich tylko kilka.Czyli podsumowując - muszę mieć założonych 100 dyskusji miesięcznie przez kupujących zgłaszających problemy z transakcjami, żeby ta jedna, na którą nie odpowiedziałem w wyznaczonym przez Allegro terminie, nie spowodowała utraty SS. Niestety, staram się być solidnym sprzedającym. 100 otwartych dyskusji miesięcznie - w/g mnie to takie konto powinno się kwalifikować do zamknięcia. Ja mam "niestety" tylko max kilka dyskusji miesięcznie - to ze względu "solidność sprzedaży". Wg Allegro powinienem zwiększyć ilość dyskusji do 100, żeby utrzymać status SS.
Podobnych absurdów jest sporo.
"Zapewniam Cię, że każdego sprzedającego na Allegro obowiązują te same zasady i te same regulaminy. Nikogo nie faworyzujemy." - a to już jest kompletnie "z palca" wyssane stwierdzenie. Wszyscy wiedzą, że duże firmy na All mają przywileje, nawet w przypadku łamania regulaminów Allegro ich aukcje nie są usuwane "hurtowo", lecz są "podejmowane indywidualne działania".
Jeśli trzeba podać jakieś przykłady - proszę o informację - chętnie podam szereg linków do aukcji dużych sprzedawców , którzy łamią co najmniej regulamin Allegro. Weryfikacja tych aukcji należy do pracowników Allegro, wykonam pracę za kogoś innego, więc oczekuję wynagrodzenia w wys 1pln netto za jedną zgłoszoną aukcję, która narusza regulamin Allegro lub obwiązujące prawo. Myślę, że jest to dobra propozycja. Takie działanie przecież przysłuży się wszystkim stronom:
- Sprzedający - zweryfikuje swoje aukcje i dostosuje je do obowiązującego prawa i regulaminu Alelgro.
- Kupujący - będzie miał większe bezpieczeństwo transakcji i zgodność opisem
- Allegro - większa wiarygodność odnośnie opisów aukcji, co wiąże się z większym zaufaniem do serwisu i zwiększeniem ilości zadowolonych klientów
Zrób autoresponder typu "dziękujemy za wiadomość" i problem będzie z głowy 100% odpowiedzi 😉
W wiadomościach e-mail to da się zrobić i w końcu tak zrobię.
Jako kupujący - niesamowicie mnie to wkurza, takie odpowiedzi z autorespondera. Jako kupujący czuję się "olewany".
Natomiast w dyskusjach Allegro - za to przecież trzeba zapłacić. Ile mam płacić, żeby sprzedawać na Allegro? Ta opcja to przecież jest stworzona tylko i wyłącznie dla firmy powiązanej z Allegro, która udostępnia autorespondera w dyskusjach. Tylko taki pomysł przychodzi mi do głowy. Odpowiedź w ciągu 24h jest bzdurna i nikomu nie jest potrzebna - tak stwierdzam ze stanowiska kupującego.