Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem od kupującego krzywdzący komentarz. Wprawdzie pozytywny ale z zaniżoną oceną (brak możliwości ogólnodostępnej odpowiedzi), do tego kłamliwy.
Klient ewidentnie nie poradził sobie z użyciem produktu (naklejki z folią transferową) lub chce wyłudzić kolejne.
Przytoczę ostatnie zdanie z korespondencji:
"jak pan dośle 2 które zniszczyłem to komentarz usunę"
Teraz moja analiza:
1. Jeśli naklejki są wadliwe dlaczego chce otrzymać kolejne dwie sztuki?
2. W zdaniu kupujący przyznaje się do zniszczenia naklejek.
3. Jest to ewidentny szantaż.
Prosiłem o pomoc Allegro, niestety nie widzą problemu....
cyt ,,dopiero po ochłodzeniu ich można było je przyklejać,,
grawerade DOBRZE ,ŻE NIE NEGATYW , ODPUŚĆ TO , ALE UMIEŚĆ W OPISIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ODPOWIEDNIĄ NOTKĘ . JAK PRODUKT ZGRZAŁ SIĘ W DRODZE CZY PACZKOMACIE TO W/G MNIE NORMALNE ,ŻE MIAŁ PROBLEMY
Dlatego chce 2 kolejne naklejki, bo poznał ich wady i wiej już, jak je naklejać, aby nie zniszczyć.
W ofercie jest nieregulaminowy zapis, jakoby towar nie podlegał zwrotowi, ponieważ jest wykonywany według specyfikacji klienta i w celu zaspokojenia jego indywidualnych potrzeb, tymczasem klient kupuje towar przedstawiony w ofercie, w kolorach przedstawionych w ofercie. Nie ma znaczenia, kiedy towar jest wykonywany, przed, czy po zamówieniu - to nadużycie i postępowanie niezgodne z prawem.
a Roxie powie, czy gdyby były np naklejki czerwone lub niebieskie do wyboru, a w opisie obrazek, że kupujacy może podać indywidualny kolor z np palety RGB, wtedy ten zapis byłby zgodny z regulaminem/przepisami? 🙂
@konto zamknięte No to klient ma rację.Niestety. Zmień ofertę na zgodną z regulaminem.
Patryk0701 TEŻ NIEZGODNE . PRODUKTJEST WYKONYWANY ZE SPECYFIKACJI SPRZEDAWCY / PODANA PALETA KOLORÓW / JEŚLI KUPUJACY ZLECIŁBY WYKONANIE Z INNEJ FOLII NIŻ PODANA PRZEZ SPRZEDAWCĘ WÓWCZAS TAK , PRAWA DO ZWROTU NIE MA .
Temat był już kilka razy. Przy mnogości opcji do wyboru, nie jest możliwością aby towar był "na stanie", dlatego wykonywany jest jako usługa po wyraźnym wybraniu opcji przez klienta. Nie feruj wyroków bo nie masz racji.
xyz96 - ja tutaj pisałem o czym innym. Rozumiem, że klient nauczył się na błędach, ale ja nie mogę odpowiadać za czyjąś nieumiejętność. W korespondencji doszło do ewidentnego szantażu.
Nie oferujesz żadnej usługi, usługi oferuje się w kategoriach usługowych. Oferujesz rzeczy. Dziwne, że z tyloma naruszeniami zasad masz jeszcze SS.
grawerade JAKBYŚ WYSYŁAŁ INSTUKCJĘ ,, A JAK MNIEMAM TEGO NIE ROBISZ ,,W KTÓREJ PISAŁO BY , ŻE PRZY WYŻSZYCH TEMPERATURACH NALEŻY PRZED PRYKLEJANIEM SCHŁODZIĆ TO MOŻNA BY BYŁO UZNAC OCENĘ JAKO SZANTAŻ . TY JESTEŚ FACHOWCEM I O TYM WIESZ , SA KLIENT LAIK SKĄD ? , A JAK NIE PRZECZYTAŁ TO JUŻ JEGO PROBLEM .
@mdrogeria Serio chcesz żeby inni też zaczęli mieć problemy ze wzrokiem?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Knowhere PRZEPRASZAM ZA NIEDOGODNOŚCI
@mdrogeria Nie przepraszaj, tylko zacznij korzystać z ułatwień dostępu, które można sobie włączyć zarówno na kompie, jak i w telefonie.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Knowhere JESTEM STAREJ DATY I NIE GŁASKAM SMARTFONÓW
@mdrogeria Skoro tak, to na kompie jeszcze łatwiej możesz to włączyć (niż w telefonie).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Wysyłam instrukcję.
@xyz96 "bo poznał ich wady" a może : "bo przeczytał instrukcję" ?
I tu się zgadzam. Instrukcja jest dość spora i może się nie chciało czytać?
Ale chciałem bardziej o wypowiedź dlaczego Allegro nie reaguje na taką propozycję:
"jak pan dośle 2 które zniszczyłem to komentarz usunę" ??????
Nie, bo poznał ich wady.
Proszę nie pisać źle o produktach, których Pan nie zna. Ja znam te produkty i uważam, ze są dobre. Proszę też uważnie czytać posty. Pytanie było o złożoną propozycję a nie o jakość produktu. Dla mnie cytowana propozycja to jawne nadużycie....