Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawiam się po co utrzymywać obszar Szybka wysyłka w panelu jakości, skoro nikt nie jest w stanie osiągnąć nawet połowy punktów a jest ich aż 160
Jak można nakazać nadawać paczki aby uzyskać wynik - skoro kurierzy maksymalnie odbierają paczki do 13
a najwięcej sprzedaży jest popołudniami i wieczorami
nie rozumiem fenomenu tego obszaru po co on jest ?
@AlleMakijazPL eee... tam , biadolisz , wszystko się da tylko trochę trzeba głową ruszyć .
@mdrogeria przypadek czy dalej to trzymasz ?
@kostas11 samo się trzyma
@AlleMakijazPL pamiętaj żeby mieć 160 punktów, wystarczy 50 % paczek więc jak się zakupy rozłożą połowa do godziny granicznej a połowa po to będzie max punktów, ale to raczej jak masz małą sprzedaż, bo tak jak piszesz większość robi zakupy wieczorami i jest po zamiatane 😞
Z tego co mi odpisała pani na czat , aby spełnić ten warunek musze nadać tego samego dnia co zakup klienta i na następny dzień odbiorca musi odebrać paczkę
wtedy jest ta szybka przesyłka
nadaje wszytskie paczki te kupione do 13
ale niestety mam tylko poziom dobry
@AlleMakijazPL ,, pani ,, wprowadziła Cię w błąd , Masz skutecznie nadać więcej niż 50% całego wolumenu przesyłek w dniu wpłynięcia zlecenia ...tyle
@AlleMakijazPL kolejne wprowadzanie w błąd, sami już nie wiedzą co odpowiadają, pogubili się w zmianach 🙂
W tej mierze sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu.
Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier zeskanuje paczkę i otrzymamy o tym informację od przewoźnika.