Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wszystkiego można było sie spodziewać po Allegro - nigdy nie przyznali sie ,że popełnili błąd, nigdy. Nawet jak zabrnęli w ślepy zaułek to wymyślili z d.. argument żeby sie obronić. A było ich kilka. Teraz byłem przekonany, że sie przyznają , pomogą i sprawa będzie załatwiona.
A więc:
Allegro źle tłumaczy ofertę na czeski. Samo zmienia wygląd opisu i OMIJA ( w ogóle nie tłumaczy) wad produktu. Klientka kupuje w Czechach, wystawia negatywa bo huśtawka nie ma jednej części i tyle.
Kontakt z Allegro - przyznają sie do błędu. Ich wina. Oddaje kasę klientce, bo odsyłanie towaru za 40 zł mija sie z celem. Zastanawiam sie jak załatwi to Allegro, w końcu ich wina nie podlega dyskusji.
Myśle sobie, naturalna kolej rzeczy: przeproszą za pomyłkę, wyjaśnią klientce błąd i ona lub oni usuną komentarz (przecież żadna moja wina), a być może zachowają się fair i zwrocą mi koszty jakie ja oddałem klientce?
I tu się zaczęło- naprawdę zwątpiłem we wszelką ludzką uczciwość
Pierwszy doradca stwierdził, że to błąd Allegro, wina bezapelacyjna i przekazuje sprawę dalej.
Następnego dnia otrzymuje mail:
Dzień dobry,
kontaktuję się z Panią ws oferty, która różni się na allegro.pl (13680635341) oraz na allegro.cz.
Z tego co widzę, to w obu przypadkach parametry w ofercie są takie same i zawieraja dokładnie te same informacje.
Kwestię różnicy w opisie skonsultuję z dedykowanym działem i wrócę do Pani z informacjami.
Pozdrawiam
// Marta Kicinska
Zespół Allegro
I po kolei żeby pokazać jakie stanowisko ma Allegro. Nie ma tam żadnego PRZEPRASZAM, po prostu to nie nasza wina, ale forma rekompensaty zaproponowana przez Allegro jest darem od Boga
Dzień dobry,
dziękuję Pani za czas oczekiwania.
W niektórych ofertach występują błędy w tłumaczeniu. Mogę zaproponować Pani edycję oferty, wtedy oferta ponownie zostanie przetłumaczona już prawidłowo.
Może Pani też poczekać 2/3 tygodnie aż automatycznie dojdzie do ponowniego przetłumaczenia oferty.
Pozdrawiam
// Marta Kicinska
Zespół Allegro
A potem problem komentarza:
Dziękuję za wiadomość.
Ocena wystawiona przez kupującego Client:111672185 została wykluczona ze średniej Pani unikalnych ocen. Komentarz ma związek wyłącznie z problemami technicznymi lub działaniami Allegro, które nie są zależne od Pani .
Komentarz nadal będziemy wyświetlać na Pani profilu w zakładce “Oceny i komentarze”, jednak nie będzie wpływać na Pani wyniki jakościowe.
Pozdrawiam
// Natalia Myszkowska
Zespół Allegro
"została wykluczona ze średniej Pani unikalnych ocen" - jak została wykluczona jak Oceny z Czech nie sa brane pod uwagę. Umyślne granie słowem, aby klient pomyślał że zostało to zrobione dla niego - WSTYD i manipulacja
Potem:
Dziękuję za wiadomość.
Zdaję sobie sprawę, jak ważna dla Pani jest każda opinia. Wierzę, że stara się Pani zapewnić swoim klientom najwyższy poziom obsługi.
Zachęcam, aby dodała Pani odpowiedź na ten komentarz. Można w nim przedstawić swoje stanowisko, które będzie widoczne dla wszystkich użytkowników. W tym przypadku inni kupujący będą mogli zapoznać się na spokojnie z Pani wersją przebiegu transakcji.
Ocenę mogę usunąć w konkretnych sytuacjach, które opisujemy w tym artykule.
Pozdrawiam
// Natalia Myszkowska
Zespół Allegro
Rozumiem, że zależy Pani na usunięciu oceny. Natomiast w tej sprawie należy porozumieć się z kupującym. Widzę, że wysłała Pani do kupującego prośbę o zmianę oceny. Aby ułatwić Pani kontakt mogę również wysłać do kupującego prośbę o kontakt z Panią. Mam nadzieje, że to pomoże. Proszę tylko o informację czy taką wiadomość mam skierować do kupującego.
Ocena jest wykluczona z Pani jakości sprzedaży, zatem ocena nie liczy się do Pani średniej.
I TO JEST CAŁE DZIAŁANIE ALLEGRO - naprawdę uważam, że to wstyd, obciach i świadczy tylko o Was. Wasze podejście nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. Na stanowisku "Doradców" sa osoby niekompetentne, nie mające pojecia o przepisach. Widzą tylko regulamin. Nie ma żadnego ludzkiego podejścia.
Prosze teraz o wypowiedź jednego z admiinów przedstawiającego obiektywnie sytuację w jakiej sie znalazłem: i jak mam wybrnąć z tego komentarza. Obecnie mam 4000 aukcji i jak tak tłumaczycie to zaraz bedę miał 500 negatywów. Najwazniejsze że Pani Doradczyni powiedziała żebym się nie przejmował bo to nie wchodzi do średniej. Kiedy do Waszych głow dotrze że klient nie patrzy średnie. Jak zobaczy same negatywy to nigdy nie kupi!!!! Naprawdę potrzeba do zrozumienia tego jakieś 40 IQ. A za każdym razem to samo: nie wchodzi do średniej.
@ploma wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
@w_kiwi 13680635341
@ploma dziękuję bardzo. Konsultuję opisaną przez Ciebie sprawę z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o odrobinę cierpliwości.