Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie! Sprzedaję swoje ręcznie robione rzeczy od początków Allegro, ale z taką sytuacją spotykam się pierwszy raz. Klientka robi duże zamówienie czeka do końca czasu zwrotu i zwraca w całości. Są to ręcznie robione rzeczy, bardzo pracochłonne, zawsze pięknie zapakowane.
Jest to bardzo uciążliwe, dziś zwróciła znów a jednocześnie zamówiła kolejne trzy, których przygotowanie zajmie przynajmniej 1,5 dnia roboczego. Najchętniej bym ją zablokowała ale teraz...znów mam zamówienie. Jak z tego wybrnąć.
Myślę, że może robi sobie zdjęcia i potem zwraca, czy jest na to jakiś sposób?
Zadzwoń do tej Pani z ciekawości i zapytaj, ciekawe co Ci powie. Wyślij zamówienia które już złożyła i dodaj Panią na czarną liste.
Dzień dobry. Proszę o informację, gdzie jest ta czarna lista? Szukam już pół godziny i nie mogę znaleźć. Pozdrawiam.
@Nickter To się teraz inaczej nazywa i znajduje się tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/moi-nieaktywni-kupujacy#/
Dziękuję, jest! 🙂
Nickter zrobi zakup z innego konta i walnie Ci nega.. , aczkolwiek w sytuacji jaką opisujesz zrobiłbym to samo
O tym samym pomyslalam, ale to jest naprawdę uciążliwe. Koszty, ale przede wszystkim ogrom czasu na nią marnuję.
@ecoclo masz mało ocen, musisz sam-a wyważyć .
Napisałam uprzejmie do Pani czy na pewno chce drugi raz szal, który już raz kupiła i zwróciła to tak mi odpowiedziała, że masakra. Nie wiem co z tymi ludźmi. Wydaje mi się, że robi sobie zdjęcia na insta np. i zwraca.
@ecoclo Ryzykowne ale może to pomoże : sprawdź dokłądnie co odeśle. Zrób zdjęcia i jak tylko znajdziesz zniszczenia poinformuj o tym i potrąć kwotę ze zwrotu. Tak możesz otrzymac negatywa i może być dyskusja. Ale może to ją oduczy korzystania z wypożyczalni. Decyzja biznesowa nalezy do Ciebie.
@ecocloNie masz konta firmowego, więc nie masz obowiązku przyjmowania zwrotów. Wywal zwroty ze swoich ofert i będziesz mieć spokój.
Dzięki, ale to nie wchodzi w grę. Mam firmę i wystawiam paragony.