Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nabywa towar na spółkę z o.o.
Po jakimś czasie generuje zwrot towaru z opisem odstąpienie od umowy bez podania przyczyny
przed wykonaniem zwrotu jest informowany, że zawarta umowa nie przewiduje takiego przypadku
i proszę nie wysyłać towaru
towar jest oczywiście odesłany
oczywiście dalej kompletny brak zrozumienia umowy i itp
allegro mu pisze w dyskusji, że zwrot w takim przypadku jest nienależny
w odpowiedzi czytamy
mam smarta i darmowe zwroty - proszę mi zwrócić towar
Mam to samo , dosyć często . W zasadzie moja sprzedaż to około 90% sprzedaży z fakturą na firmę . Zwroty potrafią zgłosić firmy powiązane z daną branżą, zgłaszają bez podania przyczyny. Po decyzji odmownej i przytoczeniu ustaw z tym związanych wszczynają dyskusję .......bo towar niesprawny. Czasami jestem zwyzywany od oszustów...Przykre to.
Po pierwsze to mały procent kupujących zapoznaje się z regulaminem w sposób wystarczający . Po drugie to nawet ci co go przeczytają to albo tego nie rozumieją albo nie chcą się do tego ustosunkować. Po trzecie nikt od nich nie wymaga by ten regulamin rozumieli.
Kupujący wystawia negatywa
Allegro nie chce go usunąć bo to jego subiektywna ocena transakcji i nie łamie regulaminu
Spada ocena, spada sprzedaż, firma ma straty
Jak się nie podoba to idź do sądu
Witamy na Allegro!
To jest smutne, najgorsze jest to, że allegro aktywnie wspiera przedstawicieli takich firm
w ich łamaniu przepisów prawa - w niemal wszystkich przypadkach pada stwierdzenie
bo allegro na to pozwala
Mamy kolejny przypadek - a myślałem, że mnie już nic nie zaskoczy
towar wysłany szybko, w terminach przewidzianych umową i deklaracjach allegro
Kupujący firma zwraca część zakupionego towaru
jak widzę ma już opanowane metody takich zwroty - może to traktować jako instrukcję
- zgłoszenie zwrotu części towaru - jako nie dotarł na czas
- natychmiastowe założenie dyskusji - kupujący utrudnia zwrot towaru
(oczywiście, brak kompletnie żadnego wcześniejszego kontaktu, czy też maila - przepraszam pomyliłem się)
piszemy, w dyskusji, że transakcja przebiegła zgodnie z umową, allegro oczywiście milczy, kupujący nie odpowiada
sprawdzamy cedig - a tam firma mająca całą stronę wpisów od wyprowadzania psów, fotografii, usług komputerowych do fryzjerstwa
Kupujący ewidentnie kłamie i mataczy by otrzymać zwrot - towar ewidentnie kupiony do działalności gospodarczej, domyślam się, że to nie jest jego pierwsza taka akcja
Jeszcze niedawno allegro w tego typu dyskusjach przesyłało krótkie zestawienie przepisów
a teraz cisza
Ja świadomie rezygnuje z opcji smart na allegro glownie ze wzgledu na zwroty
Wiekszosc zwrotow to "zakup przez pomyłke"
Do tego wymóg allegro one wiec uznalismy, że finansowo wyjdziemy lepiej rezygnujac z takich zwrotow gdzie zakup za wyzsza kwote rowna sie prawie 100% kosztów wysylki
OL z tym iksiem czy portal na ktorym mozna kupic "wszyskto" sprawdzają sie swietnie wiec smialo mozna odpuscic generatora kosztów
Dokładnie, kiedy Allegro w końcu zrozumie, że to my-sprzedający również budujemy ten serwis, chcemy pracować, a bezpodstawne negatywy utrudniają nam tą pracę. Allegro nigdy nie stoi za sprzedającym... Może w końcu czas rozbudować ten regulamin, kiedy Allegro może anulować negatywny komentarz, który pozostaje niezmienny już od dłuższego czasu.
Klient ma zawsze rację? No niekoniecznie.
Drogie Allegro, może w końcu pomóżcie nam, a nie jak zdarta płyta powtarzacie te ciągłe cytaty z regulaminu, który nijak się ma to rzeczywistości na tym serwisie...