anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

tak Kupujący rozumieją regulamin allegro

RED
#21 Demiurg#

Kupujący nabywa towar na spółkę z o.o.

Po jakimś czasie generuje zwrot towaru  z opisem odstąpienie od umowy bez podania przyczyny

przed wykonaniem zwrotu jest informowany, że zawarta umowa nie przewiduje takiego przypadku

i proszę nie wysyłać towaru

towar jest oczywiście odesłany

oczywiście dalej kompletny brak zrozumienia umowy i itp

allegro mu pisze w dyskusji, że zwrot w takim przypadku jest nienależny

 

w odpowiedzi czytamy

 

mam smarta i darmowe zwroty - proszę mi zwrócić towar

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ayla8
#9 Pomysłodawca#

Mam to samo , dosyć często . W zasadzie moja sprzedaż to około 90% sprzedaży z fakturą na firmę . Zwroty potrafią zgłosić firmy powiązane z daną branżą, zgłaszają bez podania przyczyny. Po decyzji odmownej i przytoczeniu ustaw z tym związanych wszczynają dyskusję .......bo towar niesprawny. Czasami jestem zwyzywany od oszustów...Przykre to.

 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Po pierwsze to mały procent kupujących zapoznaje się z regulaminem w sposób wystarczający . Po drugie to nawet ci co go przeczytają to albo tego nie rozumieją albo nie chcą się do tego ustosunkować. Po trzecie nikt od nich nie wymaga by ten regulamin rozumieli.

oznacz moderatorów

Mati2131
#9 Pomysłodawca#

Kupujący wystawia negatywa

Allegro nie chce go usunąć bo to jego subiektywna ocena transakcji i nie łamie regulaminu

Spada ocena, spada sprzedaż, firma ma straty

Jak się nie podoba to idź do sądu

 

Witamy na Allegro!

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

To jest smutne, najgorsze jest to, że allegro aktywnie wspiera przedstawicieli takich firm

w ich łamaniu przepisów prawa - w niemal wszystkich przypadkach pada stwierdzenie

bo allegro na to pozwala

 

Mamy kolejny przypadek - a myślałem, że mnie już nic nie zaskoczy

towar wysłany szybko, w terminach przewidzianych umową i deklaracjach allegro

Kupujący firma zwraca część zakupionego towaru

jak widzę ma już opanowane metody takich zwroty - może to traktować jako instrukcję

 

- zgłoszenie zwrotu części towaru - jako nie dotarł na czas

- natychmiastowe założenie dyskusji - kupujący utrudnia zwrot towaru

(oczywiście, brak kompletnie żadnego wcześniejszego kontaktu, czy też maila - przepraszam pomyliłem się)

 

piszemy, w dyskusji, że transakcja przebiegła zgodnie z umową, allegro oczywiście milczy, kupujący nie odpowiada

sprawdzamy cedig - a tam firma mająca całą stronę wpisów od wyprowadzania psów, fotografii, usług komputerowych do fryzjerstwa

 

Kupujący ewidentnie kłamie i mataczy by otrzymać zwrot - towar ewidentnie kupiony do działalności gospodarczej, domyślam się,  że to nie jest jego pierwsza taka akcja

 

Jeszcze niedawno allegro w tego typu dyskusjach przesyłało krótkie zestawienie przepisów

a teraz cisza

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Ja  świadomie rezygnuje z opcji smart na allegro glownie ze wzgledu na zwroty

Wiekszosc zwrotow to "zakup przez pomyłke"

Do tego wymóg allegro one wiec uznalismy, że finansowo wyjdziemy lepiej rezygnujac z takich zwrotow gdzie zakup za wyzsza kwote rowna sie prawie 100% kosztów wysylki

OL z tym iksiem czy portal na ktorym mozna kupic "wszyskto" sprawdzają sie swietnie wiec smialo mozna odpuscic generatora kosztów

oznacz moderatorów

auto-mixshop
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie, kiedy Allegro w końcu zrozumie, że to my-sprzedający również budujemy ten serwis, chcemy pracować, a bezpodstawne negatywy utrudniają nam tą pracę. Allegro nigdy nie stoi za sprzedającym... Może w końcu czas rozbudować ten regulamin, kiedy Allegro może anulować negatywny komentarz, który pozostaje niezmienny już od dłuższego czasu.

 

Klient ma zawsze rację? No niekoniecznie.

Drogie Allegro, może w końcu pomóżcie nam, a nie jak zdarta płyta powtarzacie te ciągłe cytaty z regulaminu, który nijak się ma to rzeczywistości na tym serwisie...

oznacz moderatorów