Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozumiem, że klienci nas oceniają ale w tym przypadku zostałam oceniona zbyt surowo (pomijam fakt, że straciłam tytuł SS). Naprawdę ciężko tutaj pracujemy żeby klienci byli zadowoleni i jest mi tak po ludzku po prostu przykro.
Tak się chciałam wygadać 😔
@Aleja-Gier Proszę się bardzo : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/naprawa-reorganizacja-system...
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, trudno nam ocenić sytuacje, komentarz powinien odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji.🤗
Komentarz powinien odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji - no właśnie...
Nie było ani słowa o realizacji zamówienia ani o przebiegu transakcji. A ta ocena to raczej ocena produktu. No chyba, że ja się mylę.
@Aleja-Gier: zawsze mozesz pozwac sądownie nabywce towaru za krzywdzacy komentarz. W innym przypadku zero szans na modyfikacje.
Jako, że sprzedającym się nie chce to mamy takie badz inne komenty w serwisie.
c ...a ja jestem za tym, żeby znowu móc oceniać naszych kochanych Kupujących i móc wzajemnie ostrzegać się przed niektórymi "jednostkami"
Ale co tu weryfikować? Jaki związek ma przebieg transakcji z tym, że komuś słuchawka się w uchu nie trzyma?
@Aleja-Gier Mozesz pisać do Allegro i jest spora szansa że usuną - powołaj się ze opis dotyczy przedmiotu a nie transakcji ( co powinno być w opiniach o produkcie). Niestety po usunięciu takiego komentarza kupujący będzie miał możliwość wystawić go ponownie - a jaki on będzie - nikt nie wie....
"Niestety po usunięciu takiego komentarza kupujący będzie miał możliwość wystawić go ponownie - a jaki on będzie - nikt nie wie...." - no właśnie. A niestety kupujący miał do mnie żal, że stracił pieniądze a ja tylko martwię się o swoją opinię. Zapytałam co miałabym zamieścić w opisie aukcji, żeby ten właśnie klient wiedział, że do jego uszu nie pasują... nadal nie wiem
...wiadomo jaki będzie...potem będzie jeszcze kilka transakcji od "znajomych" , zwroty i lawina negatywów