anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Takie tam odnośnie komentarzy...

Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem, że klienci nas oceniają ale w tym przypadku zostałam oceniona zbyt surowo (pomijam fakt, że straciłam tytuł SS). Naprawdę ciężko tutaj pracujemy żeby klienci byli zadowoleni i jest mi tak po ludzku po prostu przykro.

Tak się chciałam wygadać 😔

AlejaGier_0-1667301305027.png

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, trudno nam ocenić sytuacje, komentarz powinien odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji.🤗

oznacz moderatorów

Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

Komentarz powinien odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji - no właśnie...

Nie było  ani słowa o realizacji zamówienia ani o przebiegu transakcji. A ta ocena to raczej ocena produktu. No chyba, że ja się mylę.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@Aleja-Gier: zawsze mozesz pozwac sądownie nabywce towaru za krzywdzacy komentarz. W innym przypadku zero szans na modyfikacje.

Jako, że sprzedającym się nie chce to mamy takie badz inne komenty w serwisie.

oznacz moderatorów

woozcarnia
#10 Popularyzator#

c ...a ja jestem za tym, żeby znowu móc oceniać naszych kochanych Kupujących i móc wzajemnie ostrzegać się przed niektórymi "jednostkami"

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Ale co tu weryfikować? Jaki związek ma przebieg transakcji z tym, że komuś słuchawka się w uchu nie trzyma?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Aleja-Gier Mozesz pisać do Allegro i jest spora szansa że usuną - powołaj się ze opis dotyczy przedmiotu a nie transakcji ( co powinno być w opiniach o produkcie). Niestety po usunięciu takiego komentarza kupujący będzie miał możliwość wystawić go ponownie - a jaki on będzie - nikt nie wie....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

"Niestety po usunięciu takiego komentarza kupujący będzie miał możliwość wystawić go ponownie - a jaki on będzie - nikt nie wie...." -  no właśnie. A niestety kupujący miał do mnie żal, że stracił pieniądze a ja tylko martwię się o swoją opinię. Zapytałam co miałabym zamieścić w opisie aukcji, żeby ten właśnie klient wiedział, że do jego uszu nie pasują... nadal nie wiem

oznacz moderatorów

woozcarnia
#10 Popularyzator#

...wiadomo jaki będzie...potem będzie jeszcze kilka transakcji od "znajomych" , zwroty i lawina negatywów 

oznacz moderatorów