anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Teoretycznie paczka odebrana, a klient twierdzi, że nie nic nie otrzymał

GWDAfishing
#9 Pomysłodawca#

Poprawnie wysłana paczka. Zgodnie z wszystkimi danymi, a co najważniejsze na czas. Klient po kilku tygodniach upomina się, że nie otrzymał paczki, którą jak dowiedzieliśmy się od "opiekuna" pocztowego pokwitował własnym nazwiskiem.

Klient zgłosił sytuację do Allegro Protect w związku ze zwrotem pieniędzy. Pracownik Allegro, który zaczął zajmować się tą sprawą na początku zaproponował zgłoszenie reklamacji w naszym imieniu. Stwierdziłem, że sam to zgłoszę. Otrzymałem po jakimś miesiącu odpowiedź na tę reklamację, że wszystko jest w sumie okej i nie mają sobie nic do zarzucenia (Poczta Polska). Odpowiedziałem, na wiadomość od Allegro z dołączonym pismem z Poczty Polskiej, na co w odpowiedzi otrzymałem informację, że mam się odwołać do tej decyzji. Pytanie jak? W jaki sposób mam odwołać się do tej decyzji. Klient też za bardzo nie może udowodnić, że nie dostał tej paczki mimo, że status ma jako odebrana. Gdyby nie była zapewne wróciłaby do nas. Ktoś ją przecież musiał odebrać.

 

Jakie są teraz procedury? Kto powinien zajmować się tą sprawą? Allegro oczywiście teraz nawet nie proponuje pomocy i czeka aż wszystkim zajmiemy się my jako sprzedający. Klient zapewne już dawno zapomniał o tej paczce.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GWDAfishing Czy możesz wskazać numer zamówienia lub przesyłki, o którą chodzi? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GWDAfishing
#9 Pomysłodawca#

To jest na naszym innym koncie tanie_wedki, a numer zamówienia to: d05b28f0-63cf-11ef-8111-ffe71e3a6965

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GWDAfishing Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

GWDAfishing
#9 Pomysłodawca#

Jak tam konsultacje? Udało się coś wymyślić?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GWDAfishing muszę poprosić Cię o jeszcze chwilę, poprosiłam o zamknięcie tej dyskusji, ponieważ jeśli przewoźnik odrzucił reklamację możemy to zrobić. Kupujący może wówczas zgłosić sprawę do przewoźnika jako odbiorca. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 
Jeśli potrzebujesz dokumentu z podpisem osoby, które odebrała paczkę, to tutaj odpowiedzi może udzielić jedynie Poczta Polska. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GWDAfishing zakończyliśmy dyskusję jako rozwiązaną. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@GWDAfishing  " Otrzymałem po jakimś miesiącu odpowiedź na tę reklamację, że wszystko jest w sumie okej i nie mają sobie nic do zarzucenia" - co to znaczy że jest " w sumie okej????"

Czy paczka zostala doręczona? jeśli tak to kiedy. Poprosiłbym na Twoim miejscu  także o jakiś dowód doręczenia przesyłki , który potem wysłałbym klintowi i allegro

oznacz moderatorów