Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poprawnie wysłana paczka. Zgodnie z wszystkimi danymi, a co najważniejsze na czas. Klient po kilku tygodniach upomina się, że nie otrzymał paczki, którą jak dowiedzieliśmy się od "opiekuna" pocztowego pokwitował własnym nazwiskiem.
Klient zgłosił sytuację do Allegro Protect w związku ze zwrotem pieniędzy. Pracownik Allegro, który zaczął zajmować się tą sprawą na początku zaproponował zgłoszenie reklamacji w naszym imieniu. Stwierdziłem, że sam to zgłoszę. Otrzymałem po jakimś miesiącu odpowiedź na tę reklamację, że wszystko jest w sumie okej i nie mają sobie nic do zarzucenia (Poczta Polska). Odpowiedziałem, na wiadomość od Allegro z dołączonym pismem z Poczty Polskiej, na co w odpowiedzi otrzymałem informację, że mam się odwołać do tej decyzji. Pytanie jak? W jaki sposób mam odwołać się do tej decyzji. Klient też za bardzo nie może udowodnić, że nie dostał tej paczki mimo, że status ma jako odebrana. Gdyby nie była zapewne wróciłaby do nas. Ktoś ją przecież musiał odebrać.
Jakie są teraz procedury? Kto powinien zajmować się tą sprawą? Allegro oczywiście teraz nawet nie proponuje pomocy i czeka aż wszystkim zajmiemy się my jako sprzedający. Klient zapewne już dawno zapomniał o tej paczce.
@GWDAfishing Czy możesz wskazać numer zamówienia lub przesyłki, o którą chodzi?
To jest na naszym innym koncie tanie_wedki, a numer zamówienia to: d05b28f0-63cf-11ef-8111-ffe71e3a6965
@GWDAfishing Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Jak tam konsultacje? Udało się coś wymyślić?
@GWDAfishing muszę poprosić Cię o jeszcze chwilę, poprosiłam o zamknięcie tej dyskusji, ponieważ jeśli przewoźnik odrzucił reklamację możemy to zrobić. Kupujący może wówczas zgłosić sprawę do przewoźnika jako odbiorca. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Jeśli potrzebujesz dokumentu z podpisem osoby, które odebrała paczkę, to tutaj odpowiedzi może udzielić jedynie Poczta Polska.
@GWDAfishing zakończyliśmy dyskusję jako rozwiązaną.
@GWDAfishing " Otrzymałem po jakimś miesiącu odpowiedź na tę reklamację, że wszystko jest w sumie okej i nie mają sobie nic do zarzucenia" - co to znaczy że jest " w sumie okej????"
Czy paczka zostala doręczona? jeśli tak to kiedy. Poprosiłbym na Twoim miejscu także o jakiś dowód doręczenia przesyłki , który potem wysłałbym klintowi i allegro