Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś wie dlaczego Allegro wprowadza klientów w błąd informując ich terminie wysyłki. Mam ustawiony przewidywany termin wysyłki 4 dni robocza a gdy klient wchodzi na aukcję widzi informację , że przewidywany czas wysyłki to 2 dni.
Bo wie lepiej 🙂
AAAAAAAAAA to wszystko wyjaśnia 😀. Tylko jest problem bo klienci wydzwaniają dzień w dzień z pytaniem gdzie ich paczka. Tracimy czas , nerwy i dostajemy negatywy (nie z naszej winy)
Ale pomijając żarty, zdajesz sobie sprawę że jest to wyliczone na podstawie Twoich realnych czasów wysyłki? Jedyne co możesz zrobić to zwolnić ich realny czas 🙂
Paranoja.dzięki za pomoc.
Powodzenia
@sadotomek bo dla allegro liczy się tylko kasa , a to ,że taka informacja rodzi konflikty pomiędzy klientem , a sprzedawcą ma głęboko w poważaniu .