anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

BluePlay
#7 Wielbiciel#

Dostałem ujemne punkty za kategorie Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, ponieważ jakaś kobieta w pytaniu o przedmiot prosiła aby przelać pieniądze, bo ma chore dziecko. Nie odpowiedziałem nic i za to ten ich genialny algorytm odjął mi punkty. Jest jakaś szansa, aby się od tego odwołać? Czy może przez następne 30 dni będę tracił na pozycjonowaniu czyli zarobkach?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@BluePlay Nie odwołasz się, następnym razem pilnuj tego i odpowiadaj w ciągu 24 godzin.

oznacz moderatorów

BluePlay
#7 Wielbiciel#

Przecież to jest chore. Rozumiem, że muszę czekać 30 dni aby się przedawniło?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@BluePlay zapomnij, następnym razem odpisz cokolwiek nawet buźkę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@BluePlay  Musisz się przyzwyczaić nawet jak klient napisze "dziękuję" też musisz potraktować to jako pytanie.

oznacz moderatorów

BluePlay
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Nie mogę pojąć jak platforma z tak gigantycznym budżetem ma tak skundlony algorytm.

oznacz moderatorów