Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem ujemne punkty za kategorie Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, ponieważ jakaś kobieta w pytaniu o przedmiot prosiła aby przelać pieniądze, bo ma chore dziecko. Nie odpowiedziałem nic i za to ten ich genialny algorytm odjął mi punkty. Jest jakaś szansa, aby się od tego odwołać? Czy może przez następne 30 dni będę tracił na pozycjonowaniu czyli zarobkach?
@BluePlay Nie odwołasz się, następnym razem pilnuj tego i odpowiadaj w ciągu 24 godzin.
Przecież to jest chore. Rozumiem, że muszę czekać 30 dni aby się przedawniło?
@BluePlay zapomnij, następnym razem odpisz cokolwiek nawet buźkę 🙂
@BluePlay Musisz się przyzwyczaić nawet jak klient napisze "dziękuję" też musisz potraktować to jako pytanie.
Dziękuję za odpowiedź. Nie mogę pojąć jak platforma z tak gigantycznym budżetem ma tak skundlony algorytm.