anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

#7 Wielbiciel#

Dostałem ujemne punkty za kategorie Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, ponieważ jakaś kobieta w pytaniu o przedmiot prosiła aby przelać pieniądze, bo ma chore dziecko. Nie odpowiedziałem nic i za to ten ich genialny algorytm odjął mi punkty. Jest jakaś szansa, aby się od tego odwołać? Czy może przez następne 30 dni będę tracił na pozycjonowaniu czyli zarobkach?

Highlighted

Odp.: Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

#21 Demiurg#

@BluePlay Nie odwołasz się, następnym razem pilnuj tego i odpowiadaj w ciągu 24 godzin.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

#7 Wielbiciel#

Przecież to jest chore. Rozumiem, że muszę czekać 30 dni aby się przedawniło?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

#21 Demiurg#

@BluePlay zapomnij, następnym razem odpisz cokolwiek nawet buźkę 🙂

________
Κώστας
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

#16 Inspirator#

@BluePlay  Musisz się przyzwyczaić nawet jak klient napisze "dziękuję" też musisz potraktować to jako pytanie.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Nie mogę pojąć jak platforma z tak gigantycznym budżetem ma tak skundlony algorytm.

Odpowiedz
Ładowanie...