Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmiana była niby na lepsze, ale...
Z uwagi na różne sytuacje życiowe mam zdeklarowany czas wysyłki 3 dni robocze. Póki zdrowie dopisuje, wysyłam w 24h. Allegro "przewidywany czas dostawy" wylicza oczywiście na podstawie moich 24h.
Np. RUCH - mam w umowie z nimi, że czas doręczenia to 4 dni robocze, Allegro na bazie swoich doświadczeń podaje klientom, że doręczy w 1-2 dni robocze.
I tu robi się ciekawie.
Wystawiłam przedmiot popołudniu w środę. Jeśli Klient go kupi popołudniu w ten sam dzień, ma u siebie informację, że paczka dotrze do niego w 1-2 dni, czyli do piątku.
Stąd mój smutek, rozgoryczenie i zmęczenie wiecznymi tłumaczeniami klientom. Bo takie zamówienie nadaję oczywiście następnego dnia roboczego, kurier zabiera paczki z kiosku Ruchu jeszcze kolejnego dnia roboczego. NIE MA SZANS na to, co Allegro podaje Klientom w "Dostawie".
Naprawdę zmęczona jestem tymi klientami, którzy z uwagi na rzekome nieterminowe doręczenie paczek wystawiają mi niższe oceny w innych kategoriach, bo przecież czasu doręczenia ocenić nie mogą...
Ilość otwartych dyskusji w tym temacie przeraża.
Co by było, gdybym - zgodnie z tym, co podaję Klientom przy moich ofertach - wysłała towar faktycznie w 3-im dniu od zakupu?...
Rozwiązanie? - Allegro - dajcie Sprzedawcom możliwość edytowania czasu doręczenia w opcjach dostawy. Tak, jak możemy to edytować np. dla listów poleconych.
@Klocko-m-ania Masz jakiś przykład, gdzie klient ma pretensje o późny czas dostawy a Ty rzeczywiście wywiązałaś się z terminu i wysłałaś paczkę jak było deklarowane?
Oczywiście, właśnie go przerabiam. Oczywiście standardowo otwarta dyskusja przez Klienta i mimo że paczka już dotarła - oczywiście w terminie - Klient zdeklarował, że dyskusji nie zamknie. Allegro nadpisało się w dyskusji dwa razy, ale Klient nadal w mailach - poza dyskusją - narzeka na to, że dostał paczkę po terminie. No ręce opadają...
Mam wrażenie, że ta część polityki Allegro nie jest korzystna dla jednoosobowych firm. Nie mam żadnej elastyczności w tym temacie. Nic mi nie daje zdeklarowany przeze mnie czas wysyłki 3 dni.
Allegro napisało mi nawet w pomocy wprost, że taka deklaracja 3 dni vs 24h to wprowadzanie przeze mnie klienta w błąd.
Nawet gdy staję na głowie, żeby wysłać klientowi paczkę w 24h, to klient np. w RUCHU nie jest w stanie technicznie odebrać paczki w 1-2 dni, ponieważ przeciętnie 2 dni zajmuje samo nadanie z odebraniem przez kuriera i doręczeniem do sortowni.
@Klocko-m-ania Wybacz, bo jestem tu już nastawiony ze sporą rezerwą do tego kto co pisze, opisując jakiś problem, często się okazują po czasie istotne fakty które zmieniają całkowicie postać całego problemu 😉
Jeszcze raz, podaj link do oferty i dokładne daty aby można było obiektywnie ocenić dany przypadek, bo trudno mi zrozumieć jakąś dyskusje i pretensje konsumenta jeśli wszystko się odbyło w czasie i tak jak było deklarowane w ofercie.
Tu nie chodzi o odbiór przesyłki tylko jej wysyłkę, każda inna forma może deklarować inny termin dostawy co nie jest już zależne od Ciebie tylko firmy kurierskiej. Ty masz tylko wysłać przesyłkę we właściwym deklarowanym przez Ciebie terminie. Reszta nie powinna Cię interesować, gdyż, jeśli kurier się nie wywiąże masz prawo złożyć reklamacje. Wiąże Cie umowa z kurierem lub allegro jako usługodawcą usług kurierskich taka sama umowa jak z każdym innym przedsiębiorcą który musi się z niej wywiązać.
@Klocko-m-ania Jak piszę @ZibiK30 podaj link, możliwe jest także że klient pomylił, czas wysyłki z czasem dostawy.
Słuchajcie, ale niemożliwe stało się możliwe - po licznych dyskusjach z Pomocą Allegro - właśnie zmieniono mi czas doręczenia paczek w Ruchu z 1-2 na 2-3! 🙂
Aż szkoda, że nie można tu zamieszczać screenów, bo mam wszystkie odnośnie wcześniejszych ustawień Dostawy dla paczek w Ruchu przy moich aukcjach.
Odnośnie Klientki - miała termin na środę-czwartek, dostała w czwartek i ma pretensje, bo nie rozumie, że czwartek był ostatecznym dniem doręczenia i tak się stało, a nie środa. Gdybym od początku miała 2-3 dni dla Ruchu, nie byłoby w ogóle dyskusji z Klientką.
Powiem Wam - tak miła niespodzianka od Allegro - aż zachciało się pracować w weekend 😉
@Klocko-m-ania Ale na dworze, piękna pogoda.😄
właśnie zmieniono mi czas doręczenia paczek w Ruchu z 1-2 na 2-3!
Ojej, ależ sukces! 🙂
Allegro dobre panisko 🙂
@Klocko-m-ania "Allegro napisało mi nawet w pomocy wprost, że taka deklaracja 3 dni vs 24h to wprowadzanie przeze mnie klienta w błąd." - oni tak na serio, czy to tylko wcześniejszy żart primaaprilisowy?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Klocko-m-ania Jestem pełen podziwu jak ogarniasz tę całą drobnicę. No szacun
Allegro tak śrubuje ten czas dostawy po to, aby zachęcać klientów do zakupów. Długie terminy dostaw zniechęcają, a że odbywa się to kosztem sprzedawców, to już inna sprawa.
"Klient nasz Pan " tylko że to działa w kierunku kupujących a nie w obie 😀
Nad sprzedawcami to litować się nie będą jedni padną to inni się pojawią ,a klienta szanują by kupował coraz więcej i częściej.
@xyz96 Wow! Jednak potrafisz czasem powiedzieć coś przychylnego sprzedawcom! Widzisz, nie bolało! 😋
@sophie-bunny Jest znacznie więcej powodów, aby pisać nieprzychylnie. Tą zachętą "nie bolało" niczego nie zmienisz.