Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
obsługuję 3 konta Allegro, ale na tym, które ma najwyższą Jakość Sprzedaży i które ma najlepszy wynik dla Procentu zamówień z szybką dostawą (ok. 30%), w Jakości Sprzedaży od jakiegoś czasu wisi wielki czerwony alert, że Jakość może się wkrótce obniżyć:
„Tak jak zapowiadaliśmy, punkty, które widzisz dla miary Procent zamówień z szybką dostawą, będziemy uwzględniać w jakości sprzedaży od 3 listopada. Jeśli do tego dnia nie poprawisz swojego wyniku w tej mierze, może on obniżyć Twój ogólny wynik jakości sprzedaży.
Sprawdź, jak liczymy punkty dla tej miary i popraw swój wynik!"
Tak, jak wspomniałem - konto, które dostaje to ostrzeżenie ma 30% w tym kryterium. Natomiast inne konto, które ma w tym kryterium tylko 6% takiego ostrzeżenia nie otrzymało. Czy to jakiś błąd?
@Totulo to ostrzeżenie wyświetlamy grupie sprzedających, którzy mogą obniżyć swój wynik w Jakości sprzedaży, gdy wdrożymy miarę Procent zamówień z szybką dostawą. Mogę dopytać, dlaczego na koncie z wyższym wynikiem w tym obszarze masz komuniat, a na drugim z niższym nie, ale nie znalazłam drugiego konta, o którym piszesz. Możesz podać jego nazwę?
la_nika🌼 jeśli się mogę wtrącić , podpowiedz mi proszę w jaki sposób mam poprawić w jakości sprzedaży parametr ,, szybka dostwa ,, jeśli 60% do 70% zamowień klieci realizują po godzinach granicznych przewoźników ?? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie .
Ja dziś otrzymałam informację, że moja ocena sprzedaży spadła poniżej neutraknego. Jak to możliwe skoro zawiesiłam sprzedaż w czerwcu, w tym czasie "wisiało" tylko kilka aukcji, na początku sierpnia były sprzedane dwie aukcje, za które nie otrzymałam żadnej oceny od Kupujących. W obszarze "odpowiedzi" mam 50% (???) Ostatnio były dwa pytania, jedno zupełnie nie dotyczyło sprzedaży, drugie o wycofanie oferty, na oba odpowiedziałam. O co tu właściwie chodzi? Od trzech miesięcy praktycznie nie było sprzedaży, ale ocena jest! Od dłuższego czasu wchodzenie do Allegro wiąże się z nieustannym stresem, co tam dziś zobaczę. Czy naprawdę to pognębianie sprzedawców robi komuś taką frajdę ??????
Cześć,
miara ta zależy głównie od godzin składania zamówień przez klientów. Klienci musieliby zamawiać tylko od północy do czasu przyjazdu kuriera. No i musielibyśmy jako sprzedający mieć pewność że kurier zawsze dostarczy przesyłkę na 2 dzień.
Zamówienia złożone po odjeździe kuriera będą realizowane następnego dnia od rana (przynajmniej u mnie), więc dostarczone na 3 dzień i znowu punkty za jakość w dół. Chyba że coś źle zrozumiałem to proszę o sprostowanie 🙂
Za to, że Klienci zamawiają wieczorem - punkty w jakości lecą w dół.
Podobny paradoks jak możliwość wystawienia gwiazdek za koszt dostawy który ustala Allegro.
Pozdrawiam, Bartosz.
Powinno ale wydaje mi sie ze jednak tutaj rzeczywistosc mija sie z logika.
@mdrogeria przedstawiłam Twój problem oraz Twoją sugestię zespołowi jakości . Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. Dobrego popołudnia! 😊
@nostalgia53 rozumiem Twoje zdenerwowanie, jednak mając oferty na allegro nie zawieszasz sprzedaży. Kupujący wciąż mogą dokonać w nich zakupu, założyć dyskusję w razie problemów i zadawać Ci pytania, a te czynniki wpływają na jakość sprzedaży.
Obniżenie Twojej jakości jest spowodowane nie udzieleniem odpowiedzi na pytanie kupującego zadane 24.10.2021r o 21:14.
Dla ścisłości, allegro powinno odróŻniać pytanie od prośby o wycofanie oferty. Ofertę wycofałam i miałam jeszcze posłać hymn pochwalny za to, że klika bezmyślnie? Ale jemu wolno, a ja obrywam, taka Wasza polityka.
Jako że należę do tej "prestiżowej" grupy to tak podpytam czy mając 100% pozytywów ,terminowe odpowiedzi ,wysyłkę w ciągu 24 h oraz wpisanie numerów nadania w podobnych procentach -co ma na to wpływ? Może to że nie mam smarta (bo nie mam takiej możliwości na usługi kurierskie) a sam paczkomat wam nie wystarcza. Po 3 listopada moje osiągnięcia diabli wezmą i po co się tu starać ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@la_nika Mogę 🙂 Beclinic.
@Totulo dziękuję! Dopytuję, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
🌸 @mdrogeriana Twoje pytanie dostałam odpowiedź 😊
Miary: "Procent ofert z natychmiastową wysyłką" i "Procent zamówień z szybką dosatwą" to dwie osobne sprawy.
W tej pierwszej bierzemy pod uwagę ile Twoich ofert ma ustawione i zweryfikowane godziny graniczne wysyłki tego samego dnia i za to będziemy przyznawać punkty - nie za sam fakt wysyłki w tym dniu.
A w tej drugiej liczy się tylko i wyłącznie szybka dostawa czyli to że paczka dojdzie do kupującego następnego dnia (bez względu na to kiedy była wysłana). I tu rozumiem, że jak zamiawiają o 22:00 to ciężko będzie dostarczyć ją kolejnego dnia, ale są też takie zamówienia, które zamówią o np. 12:00 i tutaj już będzie to możliwe. W tym punkcie najwyższy wynik - "super" uzyskasz, jeśli będziesz miał powyżej 40% takich zamówień.
la_nika 🌞40% to dla mnie nie wykonalne przy 25-26% i tak plasuję się wysoko , ale tam .... wszystkie pozostałe miary OK.
Kurier wczoraj przyjechał z uszkodzonym skanerem , zabrał paczki bez skanowania 2 obudziły się dopiero rano na sortowni i są dzisiaj w doręczeniu , a punkty odjęte .
@Totulo mam również odpowiedź na Twoje pytanie 😊
Ten komunikat wysyłaliśmy do sprzedających, któym po zmianie jakość może (i tu trzeba oznaczyć to MOŻE) się obniżyć, tak wyszło z naszych analiz.
W przypadku Twoich dwóch kont, to drugie (z niższą wartością w tym punkcie) na dzień analizy było tak wysoko w punktacji na poziomie Super, że mimo zmian w Jakości nie straciłoby poziomu, a to drugie jest na najwyższym możliwym poziomie Jakości i niewiele punktów ponad jego granicę, więc potencjalnie może z niego spaść na Super.