Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcąc wystawić nowy produkt za pomocą API sprawdzamy bazę Allegro po EAN i otrzymujemy informacje, że nie ma takiego produktu. Gdy chcemy go stworzyć dostajemy komunikat błędu, że istnieje taki produkt i jest wskazywany inny produkt z innym ean ale tym samym zdjęciem. W ofercie mamy kilkadziesiąt produktów ( takie samo etui na różne modele telefonów) o różnych EAN ale tym samym poglądowym zdjęciem. Chodzi mi tu o etui na telefon. Dystrybutor dostarcza tylko takie same zdjęcia do różnych modeli telefonów tego samego pokrowca. Wcześniej takiego problemu nie było. Jak rozwiązać taką sytuację?
@Client:33546217 Pytam, żeby się upewnić - czy próbujecie wystawiać oferty powiązane z produktami w sposób, który opisujemy w tej instrukcji?
Potwierdzę u programisty. A na tym etapie zapytam czy każdy produkt w ofercie musi mieć inne zdjęcie na minaturce? czy mogą być dwa lub więcej z takim samym zdjęciem a różnymi EANami... nie do każdego produktu mamy oddzielne zdjęcie. Często pokrowce mają poglądowe zdjęcia takie same dla wielu modeli telefonów. Produktów będzie wiele ze swoimi EANami ale powielonymi zdjęciami. Do tej pory było to OK
Tak używamy tej metody w sposób wskazany w instrukcji.
Taki komunikat błędu otrzymujemy:
[code] => PARAMETER_MISMATCH
[message] => The provided parameter 'Dedykowany model'(219781) value (Moto G54 5G) does not match the existing parameter value (Moto G84 5G)
[details] =>
[path] => productSet[0].product.parameters
[userMessage] => Wskazany produkt istnieje. Przesłany parametr `Dedykowany model` o wartości `Moto G54 5G` nie pasuje do parametru produktu `Moto G84 5G`.
Produkt Moto G54 5G i Moto G84 5G to dwa różne produkty. Z różnymi EAN do różnych
modeli telefonów. Jedyne co je łączy to takie same zdjęcia jakimi dysponujemy.
Bardzo proszę o pomoc
@Client:33546217 Spróbuj dodać ten produkt przez formularz wystawiania Allegro i daj znać, czy się udało. Powinien zostać utworzony nowy produkt.
To prawda wystawiając przez formularz udało się. Nowy produkt został utworzony. Problem w tym, że mam tych produktów sporo i chcę wystawiać tak jak do tej pory za pomocą API... do niedawna to za pomocą API normalnie działało... teraz przestało. Czy jest szansa, że API zostanie poprawione by również w takim przypadku poprawianie został utworzony produkt korzystając z API?
W moim przekonaniu API powinno pozwalać na to sam co formularze które obsługujemy ręcznie.
@Client:33546217 W sprawie API napisz na dedykowanym forum: https://github.com/allegro/allegro-api/issues. 🙂