anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Umowa abonamentowa z DPD

INGEstyle
#9 Pomysłodawca#

Witam! Moje pytanie może nie dotyczy bezpośrednio Allegro, jednak problemów z firmą kurierską, a tym z pewnością wszyscy użytkownicy mają jakieś doświadczenia. Dlatego też liczę na pomoc... Otóż, w styczniu podpisałam umowę abonamentową z DPD licząc na tańsze przesyłki ku zadowoleniu swoich klientów. Jednak już po miesiącu nie byłam zadowolona z tejże umowy ze względu na dłuższy czas dostaw niż miało to miejsce w przypadku nadawania przesyłek przez DPD jednak za pośrednictwem Furgonetki. Klienci zgłaszali skargi, że nie wywiązuję się z obietnic o nadaniu przesyłek w wyznaczonym terminie, co potwierdzała historia przesyłki (śledzenie paczki), jednak w rzeczywistości przesyłki były już ode mnie odebrane przez kuriera. Przesyłki next day docierały po kilku dniach, dodatkowo okazało się, że zwrot z przesyłek pobraniowych otrzymywałam co dwa tygodnie (zawierają umowę zostałam poinformowana, że zwroty są co czwartek). Dokupiłam zatem kolejną usługę (zwrot express) co w praktyce wyglądało tak, że zwrot otrzymywałam raz w tygodniu z przesyłek dostarczonych do środy, zwrot przesyłek doręczonych po środzie otrzymywałam dopiero w następnym tygodniu. Jednak czarę goryczy przelała faktura za kolejny miesiąc, do której doliczono mnóstwo dodatkowych opłat m.in. błędny numer telefonu klienta, które KOPIOWAŁAM a nie przepisywałam np. z Allegro, a także mnóstwo innych bzdurnych moim zdaniem kar. Ponadto uznałam, że sama aplikacja do nadawania przesyłek jest mniej wygodna niż Furgonetka a generowane przez nią etykiety nie mieściły się w formacie A4 (po mimo odpowiednich ustawień). Uznałam więc, że nie mam czasu na ciągłe sprawdzanie rzetelności firmy kurierskiej poprzez ciągłe śledzenie przesyłek (gdyż i to w tej aplikacji było utrudnione ze względu na brak możliwości skopiowania numeru przesyłki w celu jej śledzenia), składanie reklamacji, sprawdzanie czy klienci podają aktualne numery telefonów, etc.. Postanowiłam więc wypowiedzieć umowę z powodu niezadowolenia z usług DPD, jednak spotkało mnie niemiłe zaskoczenie gdy DPD nie wyraziło zgody na taką formę rozwiązania umowy, jedynie po zapłaceniu przeze mnie oprócz abonamentu, zwrotu udzielonego rabatu za miesiące, w których obowiązywała umowa... Rabat opiewa na znacznie większą kwotę niż abonament. Czy miał ktoś z was podobny problem i mógłby udzielić dobrej rady???