anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana danych na koncie firmowym

petscenter
#9 Pomysłodawca#

Witam,

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Ile może trwać zmiana danych na koncie firmowym?! Od pół roku jak nie dłużej proszę i proszę. W końcu na jakiś czas odpuściłam, bo zmieniliście dane na 2 z 4 kont firmowych. Wznowiłam temat w grudniu i dalej nic. Codziennie dzwonię i proszę a w kolejnym dniu nowy konsultant, który nic nie wie znowu mi pisze głupoty. Nie jestem w stanie zmienić danych bo zablokowaliście taką możliwość! Nie mogę złożyć ponownego wniosku bo zablokowaliście taką możliwość! Kiedy wreszcie ten cyrk się skończy?

Zgłoszenie 29877864 (w międzyczasie były inne, ale to było główne)

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@petscenter Cześć. 🙂 Wniosek został właśnie anulowany, powinien się odblokować. Czy masz możliwość złożenia go ponownie? 

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu z 2023-01-02 18-05-21.png

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

Cześć, 
Niestety nie. 3 lub 4 raz został anulowany i za każdym razem nic się nie dzieje. Tzn. mam zablokowaną możliwość edycji danych i wyświetla się tylko taka informacja jak na screenie.
Informowałam Was wcześniej, że na tym koncie pojawiło się ostrzeżenie, że 29 grudnia zostanie zablokowana edycja i weryfikacja danych. Usłyszałam, że mam się tym nie przejmować. Złożyłam wniosek i od północy 29 tylko to się wyświetla

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@petscenter Dziękuję za zrzut (są na nim Twoje dane, zatem usunę grafikę z forum). Zweryfikuję sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za usunięcie 🙂
Będę wdzięczna.

 

Kasia

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petscenter w imieniu Oli, wracam z informacją, że Twoja sprawa jest konsultowana z operatorem płatności, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, napiszemy do Ciebie wiadomość w sprawie nr 29877864. W tej sytuacji muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

@la_nika Dziękuję. Dobrze czekam na wiadomość

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

@la_nika Właśnie dostałam informację o aktywacji płatności na jednym koncie, czekam na drugie.
Natomiast dostałam na maila coś takiego (screen w załączniku). Zakładam, że to mail systemowy wysłany błędnie, ale proszę o potwierdzenie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petscenter dziękuje za informację!
Bardzo proszę, żebyś dopytała o to w prowadzonej korespondencji (sprawa nr 29877864), ponieważ najprawdopodobniej wynika to ze zmian jakie wprowadziła osoba, z którą korespondujesz i będzie mogła wskazać, czy należy uzupełnić deklarację stałego miejsca prowadzenia działalności.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Minęły kolejne dwa dni a ja dalej czekam. Odpowiedzi konkretnej żadnej. W dodatku rozmawiałam z Przelewy24, gdzie zarzekacie się, że czekacie na nich, bo tam jest problem -  otóż nie ma, wszystko jest zatwierdzone i w porządku, a Wy nie wysłaliście wniosku, który miał być wysłany. Więc znowu tworzycie sztuczny problem i przestój

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

Przechwytywanie zawartości sieci Web_4-1-2023_105425_mx1.hitme.net.pl.jpeg

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Kiedy dostanę odpowiedź?!

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@petscenter Przykro mi, że tyle to trwa. Poprosiłam o priorytetowe zajęcie się Twoją sprawą i pilną odpowiedź w korespondencji 29877864 

oznacz moderatorów

petscenter
#9 Pomysłodawca#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Oczywiście po kolejnych dwóch rozmowach z Waszymi konsultantami dowiedziałam się tylko i wyłącznie tego, że to problem techniczny, który jest w odpowiednim dziale i mam czekać. Skoro minęły ponad 2 tygodnie od kiedy z tym walczę zaczęłam sama walczyć i sprawdzać i po rozmowie z Przelewami24 jeszcze raz zmieniłam numer konta (na ten sam) i puściłam weryfikację. Efekt: po 5 minutach wszystko było aktywne i działa. 
Także gratulacje, Allegro i Wasi konsultanci w liczbie kilkunastu, z którymi rozmawiałam przez ten okres najwyraźniej kompletnie nie mają pojęcia co i jak działa na platformie. A nam Sprzedającym zostaje tylko i wyłącznie radzenie sobie samodzielnie w przypadku jakichkolwiek problemów i trudności. Pytanie tylko za co w takim razie pobieracie opłaty i abonamenty skoro i tak wszystko trzeba wszystko robić samemu

oznacz moderatorów