Zmiana danych na koncie firmowym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Ile może trwać zmiana danych na koncie firmowym?! Od pół roku jak nie dłużej proszę i proszę. W końcu na jakiś czas odpuściłam, bo zmieniliście dane na 2 z 4 kont firmowych. Wznowiłam temat w grudniu i dalej nic. Codziennie dzwonię i proszę a w kolejnym dniu nowy konsultant, który nic nie wie znowu mi pisze głupoty. Nie jestem w stanie zmienić danych bo zablokowaliście taką możliwość! Nie mogę złożyć ponownego wniosku bo zablokowaliście taką możliwość! Kiedy wreszcie ten cyrk się skończy?
Zgłoszenie 29877864 (w międzyczasie były inne, ale to było główne)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@petscenter Cześć. 🙂 Wniosek został właśnie anulowany, powinien się odblokować. Czy masz możliwość złożenia go ponownie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
Niestety nie. 3 lub 4 raz został anulowany i za każdym razem nic się nie dzieje. Tzn. mam zablokowaną możliwość edycji danych i wyświetla się tylko taka informacja jak na screenie.
Informowałam Was wcześniej, że na tym koncie pojawiło się ostrzeżenie, że 29 grudnia zostanie zablokowana edycja i weryfikacja danych. Usłyszałam, że mam się tym nie przejmować. Złożyłam wniosek i od północy 29 tylko to się wyświetla

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@petscenter Dziękuję za zrzut (są na nim Twoje dane, zatem usunę grafikę z forum). Zweryfikuję sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za usunięcie 🙂
Będę wdzięczna.
Kasia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@petscenter w imieniu Oli, wracam z informacją, że Twoja sprawa jest konsultowana z operatorem płatności, gdy tylko otrzymamy odpowiedź, napiszemy do Ciebie wiadomość w sprawie nr 29877864. W tej sytuacji muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Dziękuję. Dobrze czekam na wiadomość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Właśnie dostałam informację o aktywacji płatności na jednym koncie, czekam na drugie.
Natomiast dostałam na maila coś takiego (screen w załączniku). Zakładam, że to mail systemowy wysłany błędnie, ale proszę o potwierdzenie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@petscenter dziękuje za informację!
Bardzo proszę, żebyś dopytała o to w prowadzonej korespondencji (sprawa nr 29877864), ponieważ najprawdopodobniej wynika to ze zmian jakie wprowadziła osoba, z którą korespondujesz i będzie mogła wskazać, czy należy uzupełnić deklarację stałego miejsca prowadzenia działalności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Minęły kolejne dwa dni a ja dalej czekam. Odpowiedzi konkretnej żadnej. W dodatku rozmawiałam z Przelewy24, gdzie zarzekacie się, że czekacie na nich, bo tam jest problem - otóż nie ma, wszystko jest zatwierdzone i w porządku, a Wy nie wysłaliście wniosku, który miał być wysłany. Więc znowu tworzycie sztuczny problem i przestój

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Kiedy dostanę odpowiedź?!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@petscenter Przykro mi, że tyle to trwa. Poprosiłam o priorytetowe zajęcie się Twoją sprawą i pilną odpowiedź w korespondencji 29877864

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Oczywiście po kolejnych dwóch rozmowach z Waszymi konsultantami dowiedziałam się tylko i wyłącznie tego, że to problem techniczny, który jest w odpowiednim dziale i mam czekać. Skoro minęły ponad 2 tygodnie od kiedy z tym walczę zaczęłam sama walczyć i sprawdzać i po rozmowie z Przelewami24 jeszcze raz zmieniłam numer konta (na ten sam) i puściłam weryfikację. Efekt: po 5 minutach wszystko było aktywne i działa.
Także gratulacje, Allegro i Wasi konsultanci w liczbie kilkunastu, z którymi rozmawiałam przez ten okres najwyraźniej kompletnie nie mają pojęcia co i jak działa na platformie. A nam Sprzedającym zostaje tylko i wyłącznie radzenie sobie samodzielnie w przypadku jakichkolwiek problemów i trudności. Pytanie tylko za co w takim razie pobieracie opłaty i abonamenty skoro i tak wszystko trzeba wszystko robić samemu