Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Walczymy z allegro już od 2 tygodni niestety nie są wstanie odwiedzić nam za co dostajemy upomnienia.
Oficjalna informacja od allegro : Twoja oferta nadal była błędnie połączona z Katalogiem produktów Allegro, dlatego odłączyliśmy ją od produktu.
Co najlepsze żadna oferta nie została odłączona od produktu. Nie ma też żadnej oferty usuniętej i zakończonej.
Niestety allegro nie jest wstanie określić które aukcje są błędnie połączone z katalogiem. Kilku dużych sprzedawców z którymi rozmawialiśmy ma ten sam problem. Allegro cały czas oddala odpowiedz dalej i trwa to już jakiś czas. Jedno z kont już zostało zamknięte. Sprzedajemy swoje własne produkty na swoich własnych eanach.
Niestety wygląda na to że allegro wprowadziło nowy system który blokuje sprzedawców a allegro nie ma nad nim żadnej kontroli i nie zna odpowiedzi na pytania o powód blokad. Jest też druga możliwość allegro próbuje usunąć sprzedawców z własnymi produktami z allegro aby mieć wiekszą kontrole nad rynkiem.
Czy komuś z was udało się już uzyskać odpowiedź i pomoc od allegro?
@nyks-sklep wygląda na to, że to boty wysyłają te informacje, dlatego nie mogą konkretnie odpowiedzieć o co chodzi, bo przecież nie zapytają się go o które aukcje chodzi😉
Dokładnie tak, ale nie jest to wytłumaczenie do blokad kont sprzedawców na allegro. Jedno naszych kont zostało już zablokowane przez ten system. Dostawaliśmy upomnienia nawet po zamknięciu wszystkich aukcji przez kolejne dwa tygodnie. Samo allegro nie odpisywało na nasze odwołania przez 3 tygodnie a potem pisali że sami nie wiedzą dlaczego otrzymujemy upomnienia i późniejszą blokadę. Przydało by się zebrać wszystkich sprzedawców którzy są teraz blokowani w ten sposób przez allegro i przejść na drogę prawną.
@nyks-sklep I co pomoc nie odpowiada?
Nie, jedyne informacje jakie od nich otrzymujemy to informacje że powinniśmy dostać maila albo aukcja jest w "odpiętych od katalogu". Maili nie ma, a żadna aukcja od katalogu nie została odpięta. Sami konsultanci nie są wstanie sprecyzować o jaką aukcje chodzi. Dwa - trzy miesiące temu zablokowali nam w ten sposób jedno z kont. Konsultant w pewnym momencie przestał odpisywać przez 3 tygodnie.
@nyks-sklep z tego co widzę w korespondencji, to dziś nasza doradczyni wysłała instrukcję z dalszymi krokami. Odpisz proszę na wiadomość mailową przesyłając niezbędne zrzuty ekranu.
Dzień Dobry, Dziękuje za kontakt, Tak przed chwilą otrzymaliśmy odpowiedź od allegro na nasze pytanie cytując:
“Otrzymaliśmy ostrzeżenie z informacją:
Twoja oferta nadal była błędnie połączona z Katalogiem produktów Allegro, dlatego odłączyliśmy ją od produktu. Ostatni allegro nie było w stanie określić o jaką ofertę chodzi -- i z jakiego powodu otrzymaliśmy upomnienie
Proszę o wskazanie ofert błędnie połączonych z katalogiem allegro.”
Oto odpowiedź konsultanta:
“Dzień dobry,
dziękuję Pani za wiadomość i przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź.
Chętnie pomogę, jednak proszę o przesłanie zrzutu ekranu z powiadomieniem.
Czekam na odpowiedź.”
Ostatnio dostawaliśmy identyczne wiadomości które do niczego nie prowadziły a gdy kilkukrotnie poprosiliśmy o wskazanie konkretnych ofert konsultant zamilkł i przestał odpowiadać.
Oczywiście przesłaliśmy zrzut ekranu ale nie rozumiem co to ma do rzeczy przy upomnieniu które dostaliśmy i prośbie o wskazanie aukcji za które jest. Zwykle w kolejnych wiadomościach prosicie o wyczyszczenie plików cookies.. XD
Wiec wychodzi na to że allegro nie wie że dało upomnienie i potem że blokuje konta i nie potrafi wskazać za co są nakładane blokady? Jako sprzedawcy naprawdę nie oczekujemy dużo wystarczy że wskażecie błąd który mamy jeżeli on istnieje.
Pozdrawiam Serdecznie
Otrzymaliśmy kolejną odpowiedz pozwolę sobie zacytować nasze pytanie ponownie:
"proszę czytać pytania jakie zadajemy w treści korespondencji:
cytuję jeszcze raz:
Ponownie proszę o weryfikację wszystkich naszych aukcji i informację zwrotną które wg allegro nie są zgodne z regulaminem. "
Jest to kluczowe ponieważ ostaliśmy ostrzenie w tym momencie już upomnienie i za chwile nastąpi blokada konta. W dniu wczorajszym usunęliśmy kilka tysięcy ofert których jesteśmy wyłącznym producentem z waszej platformy.
Na to pytanie w końcu otrzymaliśmy odpowiedz:
"Dzień dobry,
dziękuję Państwu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Rozumiem, że sprawa jest ważna, jednak nie mamy możliwości zweryfikowana wszystkich Państwa ofert, jeśli mają Państwo jakieś wątpliwości - proszę o przesłanie numerów ofert, które mamy zweryfikować.
Pozdrawiam
// Sławomir [edycja]
Zespół Allegro "
Przesłaliśmy obecnie listę 33 000 numerów ofert do weryfikacji czekamy na szybką odpowiedź konsultanta.
Moje pytanie brzmi jak nie ma możliwości sprawdzenia przez was wszystkich aukcji skoro nakładane są blokady na konta i zamykane są filmy przez allegro. Jeżeli dojdzie do blokady będzie musieli zwolnić 20 osób. Prosił bym o pilną internecie ze strony allegro. I wskazanie która oferta jest błędna, wasze automaty skutecznie zmieniają nam parametry w katalogach. Aukcji które wasze automaty zamykają nie wznawiamy. Oczekujemy tylko i wyłącznie precyzyjnego wskazania za co chcecie zablokować konto. Proszę bardzo proszę o pilną interwencje @RaBarbar_ka wierze że w waszym zespole jest dział który wprowadził te restrykcje i posiada informacje za co są one nadawane.
Witam Panią @k_owczarek1, przeglądając wątki na forum wygląda na to że to Pani ma największą wiedzę na temat katalogów i produktyzacji. Proszę o przyjrzenie się naszej sprawie. Niestety od pierwszego nałożenia ostrzeżenia i obecnie upomnienia, mija już 9 dzień odwołaliśmy się od upomnienia a dalej nie mam informacji co jest błędne poprzednie konto zostało nam zablokowane, bez podania przyczyny allegro przez ponad miesiąc nie było wstanie podać które aukcje są błędnie podpięte do katalogu, tak zakończyliśmy tam sprzedaż i zamknęliśmy kilkadziesiąt tysięcy aukcji. Oczekujemy tylko i wyłącznie jasnej informacje aby to naprawić, nasze aukcje są napewno wystawiane poprawnie niestety często zdąża się że allegro samo aktualizuje i łączy nieporapwnie katalogi na co nie mamy wpływu, posiadamy ponad 30 tysięcy produktów których jesteśmy wyłącznym producentem. Sprawdzamy je na bierząco ale nie jest możliwe sprawdzenie ich wszystkich na raz daleteog zdecydowaliśmy się usunąć dużą cześć naszego asortymentu z allegro wciągu ostatnich kilku dni. Oczekujemy wskazania aukcji za które chcecie nas zablokować. Proszę o interwencje z Pani strony. @k_owczarek1
@nyks-sklep czy w zakładce Mój asortyment po ustawieniu filtra "połączenie z katalogiem Allegro" - niepołączone, otrzymujesz listę ofert?
Niestety brak. Jeżeli chodzi o filtry itp. po stronie wyszukiwarki myślę że próbowaliśmy wszystkiego. @la_nika
@nyks-sklep dziękuję za zrzut ekranu. Wyjaśniam to, poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@nyks-sklep wracam z informacjami.
Od października nie wysyłamy już powiadomień o odpięciu oferty. Sprzedający otrzymują e-mail o zakończeniu danej oferty lub ofert (ponieważ odpięcie od Katalogu spowoduje zakończenie), w takim powiadomieniu jest już lista ofert, które zostały zakończone.
Sprawdziliśmy to i ostatni e-mail od nas o odpięciu ofert od Katalogu produktów otrzymałeś 20 października (o 10:04). Była w nim podlinkowana lista ofert, których dotyczy odpięcie (tytuł wiadomości to: Odłączyliśmy produkty od Twoich ofert).
@la_nika Bardzo dziękuję za odpowiedź. Sprawdziliśmy to i znaleźliśmy tego maila. Po wejściu w oferty których dotyczył linkiem z maila jest informacja że tych ofert już nie ma. Dziękuje za próbę pomocy, szczerze podaje Pani więcej sugestii niż suport allegro za co bardzo dziękujemy. Przesyłam również zrzut ekranu z wyniku wejścia w link z maila.
@la_nika Ma Pani jeszcze pomysł w jaki sposób możemy dojść do tego które aukcje mogą przyczyniać się do blokady? Myślę że wie Pani że często katalogi są aktualizowane z automatu przez prawdopodobnie "AI" wiem że wy jako konsultanci i moderatorzy nie macie na to wpływu i kontroli nad tym zjawiskiem, wiec to nie jest wasza wina tylko systemu allegro który wymknął się spod kontroli. Z toku konwersacji na forum wie też Pani że sam suport nie wie jakie aukcje są błęde lub przynajmniej nie potrafią ich wskazać tak samo jak powodu blokady. Poprosiliśmy o weryfikacje aukcji które nie zostały przez nas jeszcze zamknięte, przesłaliśmy ich id i nazwy niestety, konsultant odmówił ich weryfikacji (załącznik konwersacji z. suportem w wiadomości). Na naszych kontach zamknęliśmy już razem miedzy 50 000 a 70 000 aukcji z naszymi produktami których jesteśmy wyłącznym producentem. Dążąc do sedna czy istnieje jakiś sposób którym możemy sprawdzić te aukcji i uniknąć blokady. Oczywiście pomijając ręczny, dalej mamy około 30 000 aukcji, a jak sami wiemy allegro regularnie miesza w katalogach wiec musielibyśmy sprawdzać to co dziennie co jest nie realne. Na forum też widziałem wątek że po zmienie w katalogu przez allegro osoba poprawiła go na poprawny i dostała ostrzeżenie czego chcemy uniknąć.
[edycja]
[edytowano]
Bardzo ciekawe, niestety zrzuty ekranu z konwersacji oficjalnej z allegro są usuwane, więc załączę cytat, aby moderatorzy i użytkownicy forum mieli wgląd w ten przypadek:
Dzień dobry,
dziękuję Państwu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Nie mamy możliwości zweryfikowania takiej liczby ofert. Proszę o zastosowanie się do poniższych zasad, które opisaliśmy w artykułach.
https://help.allegro.com/sell/pl/a/czym-sa-miniaturki-i-jak-je-stosowac-zgodnie-z-naszymi-zasadami-D...
https://help.allegro.com/sell/pl/a/jakie-sa-zasady-dotyczace-wystawiania-i-opisu-6M9EGaKm1SV
https://help.allegro.com/sell/pl/a/zasady-dla-zdjec-w-galerii-i-w-opisie-8dvWz3eo4T5
Jeśli nadal będą występowały jakieś wątpliwości - zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam
Zespół Allegro
@nyks-sklep edytujemy zrzuty, które dodajesz, poniewaz zawierają dane Doradcy.
Dopytuję czy jest możliwość sprawdzenia ofert, których dotyczyło powiadomienie oraz czy możemy sprawdzić czy już wszystko jest okej, czy powinieneś jakieś poprawić.
Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Rozumiem, usunąłem te dane z wiadomości. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
@la_nika Jeżeli będzie miała Pani jakąś aktualizacje bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.