Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient zapłacił, Ups wstrzymuje paczkę, masakra.... nigddzie nie można normalnie z nikim pogadać, aby to wyjaśnić
@bulinexallegro Poproszę o numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja i więcej szczegółów na czym polega problem. Postaramy się pomóc.
Dzień dobry
nr zamówienia to: bf287ed0-4d74-11ec-9f09-692cbabb2524; paczka wyszła od nas 25 listopada, opłacona przez klienta, nr paczki 1Z8332YF6895564963 ;codziennie jest w doręczeniu; a klient otrzymuje wiadomość, że paczka została wstrzymana.... Allegro nie chce pomóc dyskusja trwa. A my nie mamy umowy z UPS. Jest to allegro ups bez umowy. I co teraz? pewnie paczka zaginęła, bardzo proszę o pomoc
@bulinexallegro dziękuję za numer zamówienia, poprosiłam w Twoim imieniu o kontakt z UPS. Masz rację w przypadku nadawania przesyłki bez umowy z przewoźnikiem reklamacje powinieneś zgłaszać do nas. Cieszę się, że udało się wyjaśnić sprawę kupującemu i dziękuję za Twoją postawę. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w sprawie reklamacji, wrócę tutaj z informacjami.
Sprawa nie została wyjaśniona kupującemu, bo klient powinien dostać zwrot za nie otrzymaną paczkę, której u nas też nie ma... więc czekam na informację
I co z moją reklamacją? gdzie jest moje zamówienie?
@bulinexallegro Bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania, ale wciąż nie dostaliśmy odpowiedzi od UPS. Przypomniałam się w tej sprawie.
@bulinexallegro @RED @ko_alka Święta idą i już nie wyrabiają. Moja dzisiejsza rozmowa z DHL - paczka jest na sortowni od czwartku i nie wiadomo kiedy wyruszy w drogę bo nie mają mocy przerobowych.... 😫
@ko_alka allegro gwarantuje bezpieczne zakupy - gdzie interwencja u przewoźników
że termin dostaw sobie przedłużają
sami proponujecie/przewidujecie kupującym czas dostawy a nie dziłacie nic w temacie u źródła by te wasze wróżby się spełniały
Dzień dobry, proszę o informacje o paczce.
@bulinexallegro Dziękuję za cierpliwość, otrzymałam informację, że opóźnienie w doręczeniu wynikało z powodu kwarantanny nałożonej na kuriera i przez to wszystkie paczki nie mogły zostać doręczone na czas. Dzisiaj nastąpi próba doręczenia przesyłki numer 1Z8332YF6895564963.
pisz do allegro
@RED to nic nie daje. Od tygodnia nie mogą wyjaśnić. Klienci nie chcą tyle czasu czekać. Zakładają dyskusję. Rozmawiam z Allegro na czacie, zgłaszam przez formularz i nikt nie jest w stanie dać konkretną odpowiedź. Odpisują tylko, że wyjaśniają, i jak wyjaśnią, dadzą znać. I dalej cisza.
@bulinexallegro Ja mam dwie takie paczki. U pierwszej odmowa przyjęcia przez punkt Kolporter. Druga leży na magazynie UPS od tygodnia. Jedna i druga paczki wysłane 22 i 23 listopada. Wysyłam ponownie klientom na własny koszt Kurierem PP, proszę w razie czego nie odbierać paczki z Kolportera. Wycofałam tę opcję dostawy, mam już dość.
Może zerkniesz, wyjaśniam z wami to już od tygodnia i dalej nic się nie dzieje. Pomóż, proszę, co mam zrobić w tej sytuacji?
Paczki numer:
U mnie paczka do Żabki ( Poczta Polska ) już trzeci dzień jest : "Przygotowano do doręczenia" . Każdego dnia pojawia się ten komunikat rano, z inną godziną....
@Gasmin_pl Twoją sprawę również wyjaśniam. Przepraszam, że musiałaś czekać. Skontaktujemy się z przewoźnikiem aby przesyłki jak najszybciej wróciły do Ciebie. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie.
cały system wysyłek się sypie,przewoźnicy mają u siebie kompletny chaos, brakuje im ludzi, bo dużo odchodzi lub wręcz rzuca pracę
dpd przywiózł mi przesyłki nadane w poniedziałek a jest piątek
poczta potrafi doręczać przesyłki 4 dni mimo, że towar już jest w moim mieście
jak zapytałem kuriera co się dzieje to powiedział mi że jest z Koszalina a wezwali go pilnie do Szczecina by rozwoził przesyłki (220km)
winą allegro jest to, że zawierając umowy z przewoźnikami na własne rodzaje allegrowych wysyłek nie zawarło tam klauzul odszkodowawczych dla nadawców za takie numery
winą allegro