anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

UPS wstrzymuje mojemu klientowi paczkę od tygodnia gdzie napisać reklamację? ups allegro

bulinexallegro
#8 Zapaleniec#

klient zapłacił, Ups wstrzymuje paczkę, masakra.... nigddzie nie można normalnie z nikim pogadać, aby to wyjaśnić

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bulinexallegro Poproszę o numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja i więcej szczegółów na czym polega problem. Postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bulinexallegro
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

 

nr zamówienia to: bf287ed0-4d74-11ec-9f09-692cbabb2524; paczka wyszła od nas 25 listopada, opłacona przez klienta, nr paczki 1Z8332YF6895564963 ;codziennie jest w doręczeniu; a klient otrzymuje wiadomość, że paczka została wstrzymana.... Allegro nie chce pomóc dyskusja trwa. A my nie mamy umowy z UPS. Jest to allegro ups bez umowy. I co teraz? pewnie paczka zaginęła, bardzo proszę o pomoc

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bulinexallegro dziękuję za numer zamówienia, poprosiłam w Twoim imieniu o kontakt z UPS. Masz rację w przypadku nadawania przesyłki bez umowy z przewoźnikiem reklamacje powinieneś zgłaszać do nas. Cieszę się, że udało się wyjaśnić sprawę kupującemu i dziękuję za Twoją postawę. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w sprawie reklamacji, wrócę tutaj z informacjami. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bulinexallegro
#8 Zapaleniec#

Sprawa nie została wyjaśniona kupującemu, bo klient powinien dostać zwrot za nie otrzymaną paczkę, której u nas też nie ma... więc czekam na informację

oznacz moderatorów

bulinexallegro
#8 Zapaleniec#

I co z moją reklamacją? gdzie jest moje zamówienie?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bulinexallegro Bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania, ale wciąż nie dostaliśmy odpowiedzi od UPS. Przypomniałam się w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@bulinexallegro @RED @ko_alka Święta idą i już nie wyrabiają. Moja dzisiejsza rozmowa z DHL - paczka jest na sortowni od czwartku i nie wiadomo kiedy wyruszy w drogę bo nie mają mocy przerobowych.... 😫

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@ko_alka allegro gwarantuje bezpieczne zakupy - gdzie interwencja u przewoźników

że termin dostaw sobie przedłużają

sami proponujecie/przewidujecie kupującym czas dostawy a nie dziłacie nic w temacie u źródła by te wasze wróżby się spełniały

oznacz moderatorów

bulinexallegro
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, proszę o informacje o paczce. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bulinexallegro Dziękuję za cierpliwość, otrzymałam informację, że opóźnienie w doręczeniu wynikało z powodu kwarantanny nałożonej na kuriera i przez to wszystkie paczki nie mogły zostać doręczone na czas. Dzisiaj nastąpi próba doręczenia przesyłki numer 1Z8332YF6895564963.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

pisz do allegro

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@RED to nic nie daje. Od tygodnia nie mogą wyjaśnić. Klienci nie chcą tyle czasu czekać. Zakładają dyskusję. Rozmawiam z Allegro na czacie, zgłaszam przez formularz i nikt nie jest w stanie dać konkretną odpowiedź. Odpisują tylko, że wyjaśniają, i jak wyjaśnią, dadzą znać. I dalej cisza.

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@bulinexallegro  Ja mam dwie takie paczki. U pierwszej odmowa przyjęcia przez punkt Kolporter. Druga leży na magazynie UPS od tygodnia. Jedna i druga paczki wysłane 22 i 23 listopada. Wysyłam ponownie klientom na własny koszt Kurierem PP, proszę w razie czego nie odbierać paczki z Kolportera. Wycofałam tę opcję dostawy, mam już dość.  

@_HolaOla_  

Może zerkniesz, wyjaśniam z wami to już od tygodnia i dalej nic się nie dzieje. Pomóż, proszę, co mam zrobić w tej sytuacji?

Paczki numer:

ALE00000803D3BC

ALE0000085D6860

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

U mnie paczka do Żabki ( Poczta Polska ) już trzeci dzień jest : "Przygotowano do doręczenia" . Każdego dnia pojawia się ten komunikat rano, z inną godziną....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Gasmin_pl Twoją sprawę również wyjaśniam. Przepraszam, że musiałaś czekać. Skontaktujemy się z przewoźnikiem aby przesyłki jak najszybciej wróciły do Ciebie. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

cały system wysyłek się sypie,przewoźnicy mają u siebie kompletny chaos, brakuje im ludzi, bo dużo odchodzi lub wręcz rzuca pracę

dpd przywiózł mi przesyłki nadane w poniedziałek a jest piątek

poczta potrafi doręczać przesyłki 4 dni mimo, że towar już jest w moim mieście

jak zapytałem kuriera co się dzieje to powiedział mi że jest z Koszalina a wezwali go pilnie do Szczecina by rozwoził przesyłki (220km)

winą allegro jest to, że zawierając umowy z przewoźnikami na własne rodzaje allegrowych wysyłek nie zawarło tam klauzul odszkodowawczych dla nadawców za takie numery

winą allegro

oznacz moderatorów