Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może, ktoś mi wytłumaczy, bo albo z gorąca mam problemy z logicznym myśleniem, albo to po prostu kolejny błąd Allegro.
1. URLOP - zalecenia są, aby zmienić czas wysyłki - i to jest jasne. Urlop mam ustawiony od 15 do 19 lipca.
- przy ustawieniu wysyłka jeden dzień - kupujący w zakładce DOSTAWA widzi informacje, że przewidywany czas dostawy do 7 dni
- zmieniając czas wysyłki na 7 dni (co zaleca Allegro) - kupujący w zakładce DOSTAWA widzi przewidywany czas dostawy 15 dni!!!
Pytanie: że co? jak to i dlaczego?
2. ALLEGRO PUNKTY KOLPORTER
Tematu poruszany w dzialce pomocy - do tygodnia, albo i dłużej cisza i nie otrzymałem żadnej sensownej odpowiedzi.
W momencie uruchomienia ALLEGRO PUNKTY - SALONIK KOLPORTER dostałem bezpośrednio z pomocy informację, iż we wskazanym przeze mnie punkcie muszę zostawić paczki do godz. 12:00, aby kurier je tego samego dnia odebrał. Do tej pory ani razu - powtórzę - ANI RAZU - kurier nie odebrał przesyłek tego samego dnia, lecz dopiero następnego.
Po jakiego więc diabła wprowadzacie i gwarantujecie coś co nie działa?
Mało tego - ten wasz system jest tak "doskonały", że nie da się śledzić statusu doręczenia przesyłki - jedyna i ostatnia informacja jaka się pojawia to kiedy i o której zostawiono przesyłkę w punkcie.
@accadia, odpowiadając na pytanie nr 1: przewidywany czas dostawy wydłuża się o urlop+czas wysyłki. Alternatywnym rozwiązaniem może być rezygnacja z urlopu i wydłużenie samego czasu wysyłki. Urlop stanowi jedynie informację dla klienta, że przesyłka może się opóźnić. Jeśli nie zależy Ci na tej informacji, wystarczy, że wydłużysz sam czas wysyłki.
Jeśli chodzi o kwestię nr 2 - skonsultuję ją i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@mr_oma - tylko nie wprowadzenie dluzszego czasu wysylki wplynie negatywnie na jakos sprzedazy, a tylko w ten sposob mozna klienta rzetelnie poinformowac, ze w przypadku 5-dniowego urlopu wysylka nastapi za 7 dni - a nie 15. Ewidentne wprowadzanie w blad klienta i to nie z winy sprzedajacego.
No właśnie, Allegro zaleca przedłużenie czasu wysyłki - wtedy kupujący ma podany czas dostawy znacznie przekraczający czas urlopu, a bez wydłużenia czasu wysyłki obcina jakość sprzedaży. Błędne koło.
@accadia, niestety, ale nie planujemy zmian w tym zakresie. W mojej ocenie najlepiej abyś na czas wypoczynku wydłużył czas wysyłki - jest to jednak Twoja decyzja.
Wiadomo, ze nie mam innego wyjscia, jesli nie chce stracic jakosci sprzedazy.
Zastanawia mnie jednak fakt, ze "nie planujecie zmian w tym zakresie" = nie widzicie problemu, ze sprzedajacemu, ktory idzie na tygodniowy urlop pokazuje w ofertach czas dostawy 15 dni, no bo czas wysylki wydluzyc musi a system jednoczesnie dolicza urlop.
Naprawde nie widzicie problemu w tym, ze klient jest blednie informowany o czasie dostawy? Przeciez to sie przeklada na sprzedaz, bo Pani X wchodzac na oferte, gdzie urlop konczy sie nastpenego dnia i widzac jednoczesnie, ze czas dostawy to 8 dni - ryknie smiechem i przelaczy zakladke w przegladarce.
Pomijajac fakt, ze sami sobie zaprzeczacie. Od dluzszego czasu macie najwieksze cisnienie na jak najszybsza dostawe i jak najlepsze informowanie potencjalnego klienta o tym fakcie.
@mr_oma
jak okropnie wadliwy macie system urlopu - to sie nawet nie spodziewalem;
moj urlop trwa jeszcze dwa dni - stwierdzilem, ze zmienie w ofertach czas wysylki na 3 dni, aby klienci widzieli krotszy czas oczekiwania... no i w zakladce dostawa czas wysylki wydluzyl sie do 9 dni... powaznie? takie powazne bledy nie stanowia dla Was zadnego problemu? przeciez to jest ewidentnie zrobione na odwal sie; gdyby sprzedajacy wprowadzali z samych siebie w blad kupujacych, tak jak to robi Wasz system, to juz dawno bysmy byli wrzucani na sam koniec pozycjonowanych ofert.. no ale widze, ze Wy mozecie robic wszystko, a za te bledy odpowiedzialnosc i tak spada na sprzedajacych
@accadia, jeśli chodzi o drugą kwestię, mogę Cię prosić o numery tych zamówień? Jeśli dałeś dla konkretnego zamówienia zlecenie na dany dzień, musimy ustalić z przewoźnikiem, dlaczego się nie pojawił.
Numery zamowien byly podawane w korespondencji z dzialem pomocy - ale wnioskuje, ze trafily na osobe, ktora po prostu zignorowala moja sprawe, bo ponad tydzien czasu nie uzyskalem zadnej odpowiedzi.
Nr zamowien:
ab5107a1-e46b-11eb-9944-f769fe5f2022
2e04ce61-dccf-11eb-b700-6f0daba35a6c
89840871-dccd-11eb-a272-bd2d42bf44b1
bfb01361-d90a-11eb-bf49-c1d98194e897
d52a1691-d4b0-11eb-a637-5b4f0067a200
i jak nadmienilem - nie jest to pojedynczy przypadek, ale 100% wszystkich paczek, ktore do tej pory tam zostawilem.
@accadia, masz rację - teraz widzę, że pisałeś do nas w tej sprawie 7 lipca i wskazałeś tam przykłady. Faktycznie, pracownik Allegro konsultuje Twoją sprawę. Tym niemniej i ja poproszę o weryfikację - postaram się jak najszybciej dać Ci odpowiedź. 🙂
Dziekuje 🙂
Dodam (ale to pewnie widzicie), ze paczki byly skanowane znacznie przed godzina 12ta.
Przy okazji - dlaczego nie mozna sledzic poszczegolnych statusow/etapow doreczenia paczki - a jedyny status jakis widac to ten, ze nadano w punkcie?
@accadia, skonsultowałam tę sprawę - we wszystkich wskazanych zamówieniach Wysyłka oznaczona jest jako "w terminie".
@mr_oma
tylko ja nie prosilem o informacje, czy przesylka jest oznaczona " w terminie", ale wyjasnienie, dlaczego informujecie mnie, ze paczka zostawiona w ramach godziny ALLEGRO PUNKTY KOLPORTER do godziny 12tej - wyjdzie tego samego dnia (i tak tez sie reklamujecie) - a do tej pory ani razu nie zostala odebrana tego samego dnia, lecz kolejnego
TO JEST WASZA USLUGA, ZA KTORA ODPOWIADACIE I WYMAGAM RZETELNEJ ODPOOWIEDZI NA ZADANE PYTANIE - NIE MAM ZAMIARU SWIECIC POTEM I TLUMACZYC SIE PRZED KLIENTAMI, JESLI SAM **piiip**#@! I ROBIE CO MOGE, ZEBY BYLO WSZYSTKO OK, A Z WASZEJ WINY NIE JEST OK - I TUTAJ MILION EPITETÓW BY SIE PRZYDAŁO
KOLEJNY PRZYKLAD:
zamowienie cabfc821-ee51-11eb-8a45-614b04293728
paczka zostawiona przez godzina 12-ta, odebrana nastepnego dnia - w statystykach sprzedaz widnieje jako nienadana w terminie
prosze o wypowiedz jakiejkolwiek kompetentnej osoby, ktora bedzie potrafila dokladnie wyjasnic dlaczego tak sie dzieje, a nie udzielac spychologicznej odpowiedzi
wymagacie od nas sprzedawcow - my mamy prawo wymagac od Was!!!
accadia daj sobie spokój z Kolporterem to moja dobra rada , pochodzę z miejscowości gdzie powstala ta firma i znam ją długie lata . Podejmowalem wspłópracę w zakresie dostaw towaru jak i przesyłek kurierskich . Nasuwa mi się tylko jedno słowo jako określienie tej firmy , , DRAMAT ,,, tak to jeden wielki dramat i nigdy więcej , jak przejeżdżam w pobliżu biurowca Kolportera jeszcze do tej pory ..... EEEEHHHHH !
Daj sobie spokój .😐
@mdrogeria - tylko tutaj akurat, z tego co mi powiedziano w Saloniku - za odbiór/dostawe tych paczek odpowiedzialna jest inna firma kurierska - chyba DHL jesli dobrze pamietam
co najlepsze - nagle dzisiaj, po kilku tygodniach oczekiwania - dostalem odpowiedz na maila od Allegro; rzekomo paczke trzeba zostawic w punkcie do godziny 11-tej - a nie do 12-tej, jak rowniez mnie wczesniej Allegro informowalo... no to odpisalem grzecznie, ze wszystkie paczki zostawiam zawsze po 10-tej... ciekaw jestem co teraz wymysla, zeby tylko nie przyznac racji, ze podejmujac sie czegos, czemu nie sa w stanie sprostac...
jedyne co mi teraz przychodzi do glowy to:
co nas nie zabije... to poszuka innej okazji
accadia powtarzam jeszcze raz jak najdalej od Kolportera , a zrobisz jak będziesz uważał . Powtórzę kontrowersyjne na tym forum powiedzenie wielokrotnie wymoderowane i po wyjaśnieniach przywrócone .
,, słuchaj tego co ma obrośniętego ,,