Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiemy, że w związku z pandemią Wasza sprzedaż wzrosła, a czas dostarczenia przesyłek się wydłużył z powodów od Was niezależnych. Dlatego w zakładce “Moje zakupy” zamieściliśmy komunikaty o możliwych opóźnieniach w dostarczeniu przesyłek,
a klientów, którzy chcą rozpocząć dyskusję przed upływem czasu wysyłki, prosimy o cierpliwość.
Dodatkowo jeżeli klient jako powód rozpoczęcia dyskusji wybierze "nie otrzymałem towaru po wpłacie", wystarczy, że:
a poinformujemy o tym klienta w Dyskusji w Waszym imieniu. Naszą odpowiedź weźmiemy pod uwagę przy obliczaniu średniego czasu odpowiedzi w panelu “Jakość mojej sprzedaży” i doliczymy tyle samo punktów, ile w przypadku standardowej odpowiedzi.
O, jestem zaskoczony. Zmiana na - chyba - lepsze. Allegro się zepsuło... 😛
Allegro się zepsuło... 😛
oo to to 😄 😊
❤️