anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usprawnienia w Dyskusjach - mniej pracy dla Was

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Wiemy, że w związku z pandemią Wasza sprzedaż wzrosła, a czas dostarczenia przesyłek się wydłużył z powodów od Was niezależnych. Dlatego w zakładce “Moje zakupy” zamieściliśmy komunikaty o możliwych opóźnieniach w dostarczeniu przesyłek,

graf.png

a klientów, którzy chcą rozpocząć dyskusję przed upływem czasu wysyłki, prosimy o cierpliwość.

graf1.png

Dodatkowo jeżeli klient jako powód rozpoczęcia dyskusji wybierze "nie otrzymałem towaru po wpłacie", wystarczy, że:

  • wprowadzicie numer przewozowy przesyłki
  • przekażecie przesyłkę przewoźnikowi
  • przesyłka zostanie doręczona
  • zwrócicie pieniądze poprzez Allegro Finanse

a poinformujemy o tym klienta w Dyskusji w Waszym imieniu. Naszą odpowiedź weźmiemy pod uwagę przy obliczaniu średniego czasu odpowiedzi w panelu “Jakość mojej sprzedaży” i doliczymy tyle samo punktów, ile w przypadku standardowej odpowiedzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Vryko
#18 Luminarz#

O, jestem zaskoczony. Zmiana na - chyba - lepsze. Allegro się zepsuło... 😛

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Allegro się zepsuło... 😛

oo to to 😄 😊

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

❤️

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów