Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmieniliśmy wygląd formularza reklamacji dla kupujących – dodaliśmy do niego dodatkowe kroki i pola, które klienci muszą uzupełnić. To pierwszy etap usprawniania procesu składania i obsługi reklamacji. W najbliższych miesiącach będziemy stopniowo wprowadzić kolejne zmiany. Chcemy, by proces reklamacji był zarówno zrozumiały dla kupujących, jak i prosty dla sprzedających.
Co się wkrótce zmieni
Od 16 kwietnia zakładka Dyskusje z kupującymi będzie się nazywać Reklamacje i Dyskusje z kupującymi. Zobaczcie w niej rozróżnienie na Dyskusje założone z powodu reklamacji oraz pozostałe.
Wszystkie Dyskusje, które kupujący założyli z powodu reklamacji znajdziecie, gdy w typie zgłoszenia wybierzecie: Reklamacja. W takiej Dyskusji od razu dostaniecie niezbędne informacje, które – zgodnie z obowiązującymi przepisami – są potrzebne, aby reklamację rozpatrzyć:
Zaznaczamy, że te zmiany wprowadzane będą stopniowo przez około tydzień. Dlatego jeśli jeszcze ich u siebie nie widzicie, prosimy o cierpliwość.
A co od dawna z postulowaną możliwością otworzenia dyskusji przez sprzedawcę?
BŁAGAM COFNIJCIE PRZYNAJMIEJ MI DO STAREJ WERSJI DYSKUSJI ZNÓW NIE DZIAŁAJA FILTRY NIE DZIAŁA FILTR POKARZ NIEODCVZYTANE PORAZKA
@grafikalin coś im się znów pomydliło😉, wczoraj wysyłali informację o tym, że trzeba odpowiedzieć na wiadomości, które nie są kierowane do sprzedającego, a teraz to nie działa😔
jeśli filtry nie działaja bo u mnie pokazuje że nie mam nic do odpowiedzenia zaraz będa problemy po nie uniknione że opinie sie dyskusję ,mimo iż staramy się błyskawicznie odpowiadać i rozwiązywać problemy autorespondent gdy odpowie filtr pokazuje że już nic nie mamy do roboty w poprzedniej wersji było ok
czyżby serwis ukrywał przed sprzedawcami nowie wiadomości w dyskusjach, reklamacjach?
dziękuje działa po staremu wszystko ok prosze mi nie zmieniać