Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmieniliśmy wygląd formularza reklamacji dla kupujących – dodaliśmy do niego dodatkowe kroki i pola, które klienci muszą uzupełnić. To pierwszy etap usprawniania procesu składania i obsługi reklamacji. W najbliższych miesiącach będziemy stopniowo wprowadzić kolejne zmiany. Chcemy, by proces reklamacji był zarówno zrozumiały dla kupujących, jak i prosty dla sprzedających.
Co się wkrótce zmieni
Od 16 kwietnia zakładka Dyskusje z kupującymi będzie się nazywać Reklamacje i Dyskusje z kupującymi. Zobaczcie w niej rozróżnienie na Dyskusje założone z powodu reklamacji oraz pozostałe.
Wszystkie Dyskusje, które kupujący założyli z powodu reklamacji znajdziecie, gdy w typie zgłoszenia wybierzecie: Reklamacja. W takiej Dyskusji od razu dostaniecie niezbędne informacje, które – zgodnie z obowiązującymi przepisami – są potrzebne, aby reklamację rozpatrzyć:
Zaznaczamy, że te zmiany wprowadzane będą stopniowo przez około tydzień. Dlatego jeśli jeszcze ich u siebie nie widzicie, prosimy o cierpliwość.
A co od dawna z postulowaną możliwością otworzenia dyskusji przez sprzedawcę?