anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usprawnienia w procesie reklamacji produktów - sprawdź co zmienimy

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Zmieniliśmy wygląd formularza reklamacji dla kupujących – dodaliśmy do niego dodatkowe kroki i pola, które klienci muszą uzupełnić. To pierwszy etap usprawniania procesu składania i obsługi reklamacji. W najbliższych miesiącach będziemy stopniowo wprowadzić kolejne zmiany. Chcemy, by proces reklamacji był zarówno zrozumiały dla kupujących, jak i prosty dla sprzedających.

Co się wkrótce zmieni

Od 16 kwietnia zakładka Dyskusje z kupującymi będzie się nazywać Reklamacje i Dyskusje z kupującymi. Zobaczcie w niej rozróżnienie na Dyskusje założone z powodu reklamacji oraz pozostałe.

Wszystkie Dyskusje, które kupujący założyli z powodu reklamacji znajdziecie, gdy w typie zgłoszenia wybierzecie: Reklamacja. W takiej Dyskusji od razu dostaniecie niezbędne informacje, które zgodnie z obowiązującymi przepisami są potrzebne, aby reklamację rozpatrzyć:

  • z jakiego tytułu kupujący składa reklamację – reklamacji ustawowej czy gwarancji sprzedającego
  • opis wady
  • zdjęcia wady załączone przez kupującego
  • wskazanie oczekiwanego przez kupującego rozwiązania.

Zaznaczamy, że te zmiany wprowadzane będą stopniowo przez około tydzień. Dlatego jeśli jeszcze ich u siebie nie widzicie, prosimy o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

EElektryka_com
#12 Orędownik#

A co od dawna z postulowaną możliwością otworzenia dyskusji przez sprzedawcę?

oznacz moderatorów