Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zauważyłem dziwną sytuacje. Ustawiłem w paru ofertach czas wysyłki na 3 dni, a czas wysyłki wyswietlany dla klienta to następny dzień roboczy (czyli w zasadzie natychmiast). Jest informacja, że to przewidywany czas wysyłki na podstawie wcześniejszych zamówień...
Ustawiam czas wysyłki na 3 dni > pokazuje, że dostawa w piątek
Ustawiam czas wysyłki na 4 dni > pokazuje, że dostawa w środę
Z jednego dnia różnicy robi się 3.
Czas wysyłki natychmiast, 1 dzień, 2 dni i 3 dni to to samo.
I ten problem zauważyłem, że jest już od dłuższego czasu, można to jakoś ogarnąć? Ja chcę decydować o czasie wysyłki, nie algorytm.
@chudy_cycling o przewidywanym czasie dostawy decyduje deklaracja sprzedającego oraz historyczne dane na temat dostawy przesyłek przez sprzedającego i nie możliwości zmiany tego algorytmu.
Jak mają się historyczne dane do przedmiotów które nie były nigdy wysyłane?
Dochodzi do kuriozalnych sytuacji, klient złożył w wtorek o 15:30 zamówienie, a w czwartek otwiera dyskusje bo nie dostał przedmiotu... No ale przecież mam czas do piątku na wysłanie.
@chudy_cycling bo wcześniej nadawałeś paczki przed deklarowanym czasem, jak masz że nadajesz 3 dni to by się paliło waliło, nadawaj 3 dnia bo inaczej algorytm skróci Ci czas widoczny dla kupujących 😄
Kto wymyślił ten algorytm i dlaczego świadomie wprowadza klientów w błąd?
@chudy_cycling Allegro nie widzi nic złego we wprowadzaniu kupujących w błąd.
@chudy_cycling nie znam dokładnie sposobu działania algorytmu ale moje obserwacje wskazują, ze zasada jest prosta.
Ustawisz 3 dni - każdą przesyłkę musisz nadać w ustawionym czasie wysyłki czyli 3 dni. Jeżeli masz ustawione 3 dni ale wysyłasz większość przesyłek wcześniej algorytm obliczy "przewidywany czas nadania" i na jego podstawie wyliczy kiedy przesyłka dotrze do klienta i ustawi taki czas dla każdego towaru z deklaracją 3 dni (nie tak jak Tobie się wydaje, dla każdego przedmiotu z osobna).
Już niejeden negatyw zaliczyłem z tego powodu.
Bo poinformowali klienta że jutro otrzyma przesyłkę w której deklaruję że wyślę za 3 dni - na dodatek nie widzą w tym nic złego i jak zawsze przyznają rację kupującemu.
Nawet jeśli ten ich algorytm tak pokazuje to przecież jednego dnia masz mało paczek i wyślesz natychmiast a innego wobec nawału nie dasz rady. To porażka to ich informowanie.
@jagisport skoro masz wysyłkę 3 dni to wysyłaj wszystkie 3 dnia nawet jak by prosili, to allegro nie skróci wyświetlanego czasu 🙂
A tak wysyłasz 75 % paczek w ciągu jednego dnia to allegro skraca wysyłkę do 24 h 😞
@kostas11 a co będzie jak wyśle tego samego dnia a list przewozowy wprowadzi później?
@az1rael nie sprawdzałem, ale wątpię, wiele dostaw z automatu po zaszyfrowanym mailu uzupełnia numery 🙂
Ten algorytm, to jakaś porażka. Mam ustawione 1 dzień na wysyłkę, a przy każdym zamówieniu mam informację, że muszę nadać przesyłkę tego samego dnia. Dochodzi do tego, że klient o 14:20 składa zamówienie, a następnego dnia o 10:00 mam już dyskusję, że nie otrzymał zamówienia i już muszę się tłumaczyć. PARANOJA!!!