anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie komentarza

ekojemy
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry
Mam takie pytanie. Otrzymałem od kupującej negatywny komentarz za to że wysłaliśmy jej w terminie to co zamawiała. Nie ma zastrzeżeń do jakości produktu, sposobu realizacji zamówienia tylko do tego że ona chciała kupić coś innego niż kupiła. Dodam, że produkt który kupiła był dokładnie opisany na ofercie i został do niej dostarczony w stanie 100% zgodnym z opisem. Tyle tylko że Pani chciała kupić coś innego i dała nam za to negatywa.
Proszę allegro o to żeby usunęli ten komentarz a oni mi odpowiadają że "treści komentarza kupująca porusza kwestię przedmiotu oferty, a także swoich subiektywnych odczuć względem produktu i jego zgodności z opisem. Jest to część transakcji, której nie mogę osobiście sprawdzić".

To nie ma w ogóle zastosowania kupująca nie porusza niezgodności przedmiotu oferty bo on jest zgodny z ofertą. Nie pisze również o swoich subiektywnych odczuciach względem produktu - po prostu chciała kupić coś innego.

Powyższe wytknąłem allegro, które mi odpisało że "opinie w których Kupujący zwraca uwagę na kwestię zgodności towaru z opisem, czy też podkreśla kwestię samego towaru nie są przez nas usuwane".
To znów nie jest na temat bo ona nie pisze o zgodności z opisem, a to że podkreśla kwestię towaru to prawda ale ona pisze o innym towarze bo inny chciała kupić.

Zaproponowałem kupującej żeby odesłała towar ale nie jest tym chyba zainteresowana bo nie odpisuje.

Czy na prawdę nie ma sposobu, żeby usunąć negatywny komentarz za realizację sprzedaży zgodnie z zamówieniem kupującego ?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

😒

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Niestety nie ma sposobu, nie usuwają i już.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ekojemy trudno się klientce dziwić skoro wystawiasz produkt w cenie 12x wyższej od przeciętnej na rynku , owszem .... masz do tego pełne prawo  ,ale tak wysoka cena mogła klientce sugerować wielopak i to opisała w ocenie .

oznacz moderatorów

ekojemy
#9 Pomysłodawca#

Nigdy do głowy by mi nie przyszło, że ktoś to kupi za tą cenę. Cena jest taka aby nikt nie wpadł na pomysł aby taki produkt kupować.
W żadnym miejscu nie popełniłem jednak błędu i należy oraz trzeba dziwić się klientce że oczekuje dostawy kilku sztuk. A dlaczego nie 1000 albo 120000 sztuk jeśli jest napisane że cena dotyczy 1 sztuki ????
Prawem sprzedawcy jest wystawienie oferty w jakiej chce a prawem kupującego jest szukanie oferty w cenie jakiej chce. Niech szuka oferty za 0,05 zł - ma do tego prawo.
Podobnie jak allegro odpowiadasz nie na temat.
Pytanie jest takie: czy można wystawić negatywny komentarz za realizację zamówienia zgodnie z wolą kupującego.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ekojemy masz rację , nie kwestionuję opisu oferty ani modelu Twojego biznesu  , niemniej klient ma prawo ocenić transakcję i to uczynił , jeśli nie chcesz sprzedać może lepiej taką ofertę zakończyć niż narażać się na ,,,subiektywne ,,, oceny i jak widzę ograniczenia na koncie .

oznacz moderatorów

ekojemy
#9 Pomysłodawca#

Nie chodzi o żaden specyficzny model sprzedaży. Chodzi o to że przy takiej ilości produktów jakie mamy, w przypadku braku jakiegoś produkt na stanie nasz system podnosi kilkukrotnie jego cenę i redukuje wystawianą ilość do 1szt a po powrocie produktu do oferty cena i ilość wraca do normalnego poziomu. Jest to po to aby uniknąć kwestii wznawiania oferty od zera.

Szczerze mówiąc naprawdę nigdy to głowy nie przyszłoby mi do głowy że ktoś będzie tak głupi żeby ponad 90 zł kupować 1 butelkę napoju, który kosztuje normalnie kilka złotych.

W 99% przypadków kupujący pytają się nas czy nas pogięło albo o co chodzi i otrzymane wyjaśnienia przyjmują do wiadomości ze zrozumieniem a ten 1% to właśnie ta kupująca.

Jednak dalej będę się upierał, że niezależnie od wszelkich okoliczności otrzymaliśmy negatyw za prawidłowe wykonanie swojej pracy i jest to dla mnie tak nieracjonalne i nielogiczne, że po prostu się nie mogę z tym pogodzić.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ekojemy nie musisz się upierać bo patrząc na sytuację obiektywnie w pełni przyznaję Ci rację ,klientka jednak zakupiła o oceniła transakcję ,a  ,,wrażenia zakupowe 😁, jak widać miała negatywne ,  allegro nie ma podstaw żeby tą ocenę usunąć , może warto popracować nad systemem , aby takie sytuacje się ponownie nie przytrafiały .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@mdrogeria O ile Allegro da szansę jeszcze popracować nad systemem sprzedaży.

oznacz moderatorów

ekojemy
#9 Pomysłodawca#

Szczerze mówiąc nie liczę na to że komentarz zostanie usunięty. Raczej chodzi mi o to żeby allegro przejrzało na oczy i wyszło ze swojego kamiennego kręgu w którym nie dopuszcza się do wiadomości tego, że klient może jednak nie mieć racji i nie każdy jest na takim poziomie intelektualnym, że powinien mieć prawo do wystawiania komentarzy i/lub ocen

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tak to działa . Nawet jak sprzedawca znajdzie jakieś ułatwienie czy inny system sprzedaży to można się spodziewać że niebawem dojdzie zapis w regulaminie o tym że jest to zakazane .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Halfrunt nie chodzi o system allegro , a wewnętrzny autora wątku , który pisze ,,w przypadku braku jakiegoś produkt na stanie nasz system podnosi kilkukrotnie jego cenę ,, ... sam stosuję podobną praktykę sztucznie redukując sprzedaż produktu ,który się kończy , a dostawa za kilka dni tylko ja poszukuję w konkurencyjnych ofertach granicy sprzedawalności i na takim poziomie  cenę ustalam  ,ale 12x po mojemu to przegięcie i dlatego skończyło się to taką  , a nie inna oceną .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@mdrogeria tak tak, ja o tym pisze, o ileż Allegro pozwoli jeszcze klientowi na zmianę swojego systemu sprzedaży, gdyż jego konto jest zablokowane. Może poszedłem skrótem i moja wypowiedź nie była precyzyjna. 

oznacz moderatorów

ekojemy
#9 Pomysłodawca#

Nie chcę się upierać ani z nikim kruszyć kopii. Chodzi mi tylko o 1 rzecz: transakcja została wykonana prawidłowo, niezależnie od wszystkich okoliczności a komentarz jest negatywny.
Szczerze mówiąc nie liczę na to że komentarz zostanie usunięty. Raczej chodzi mi o to żeby allegro przejrzało na oczy i wyszło ze swojego kamiennego kręgu w którym nie dopuszcza się do wiadomości tego, że klient może jednak nie mieć racji i nie każdy jest na takim poziomie intelektualnym, że powinien mieć prawo do wystawiania komentarzy i/lub ocen a taka sprawa mogłaby być jakimś precedensem na podstawie którego dokonuje się zmiany regulaminu.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

I tu tkwi problem, nie akceptujesz rozpasania klientów i uznania że klient ma zawsze rację, nawet jeśli tej racji nie ma, a Allegro jeszcze utwierdza klienta w przekonaniu, że racja jest po jego stronie. Domagasz się sprawiedliwości, która nie istnieje ani na świecie, a tym bardziej w Allegro. 

oznacz moderatorów