Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hit Allegro !!!!
Kupujący nie odebrał paczki wysłanej za pobraniem, wystawia negatywną opinię, obniżając wszystko co możliwe.
Odpowiedz z Allegro..., to subiektywna ocena.
Tak o Allegro wspiera sprzedających.
Dno, dna i **piiip** mułu
znaczek tak ,to subiektyna ocena kupującego , zapytaj jaka jest przyczyna ,,,, a może wiesz ??
Wystawił BO MOŻE i co mu zrobisz? Bo serwis zrobił z niego ŚWIĘTA KROWĘ. Uczynił go bezkarnym
@znaczek sorry , ale prosisz się o kłopoty - to masz. Po jakiego @@@@ oferujesz pobraniówki?
Tak, serwis nie pomoże, ale Ty możesz coś zrobić 🙂 - oto cytat w z forum :
Oddajemy do sądu WSZYSTKIE nieodebrane pobraniówki, nie interesują nas żadne tłumaczenia. Nieodebrana pobraniówka, wysyłamy przedsądowe wezwanie do zapłaty. Na wezwanie odpowiada może 1 na 20 delikwentów. Żeby się nie pakować w koszt uzyskania PESEL-u z MSWiA co jest płatne 30zł ( i ostatnio bardzo utrudniają uzyskanie danych) spraw nie kierujemy do e-sądu tylko do zwykłego sądu w trybie postępowania uproszczonego (koszt pozwu 30zł) Można taki pozew złożyć w sądzie cywilnym w swoim mieście.
W pozwie należy zaznaczyć że do dnia złożenia pozwu delikwent nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy dzięki czemu wedle własnego uznania możemy żądać nie tylko kosztu zwrotu i różnicy pomiędzy wybranym a najtańszym sposobem wysyłki ale :
1. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot
2. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot oraz towar a dodatkowo domagać się w pozwie by delikwent przysłał po towar własny transport
Trochę czekamy na wyrok, potem wniosek o klauzulę wykonalności i sprawa do komornika. Tym sposobem "żartowniś" od nieodebranej paczki jest w plecy kilkaset złotych.
Teoretycznie masz rację, a sposób o którym piszesz znam. Stosowałem kilka razy, ale szkoda mi czasu na "kopanie się w sądzie". Nie za takie pieniądze. A co do "pobraniówek" . Prowadzimy duży sklep. Mamy dużo sprzedaży, ale tylko z uwagi na SMART-a. A jak chcesz być SMART - musisz mieć pobraniówki. POLITYKA SERWISU
@znaczek Nie, nie musisz.
@znaczek Widzę, że Twoje zgłoszenie zostało ponownie zweryfikowane i konsultantka podjęła decyzję o usunięciu opinii. Cieszę się, że sprawa ma pozytywny finał.
znaczek Nie musisz mieć pobraniówek , wycofałem tą opcję przesyłki jak allegro wprowadziło nową prowizję . Wydawało mi się ,że będzie to koniec świata , a .... tu patrz obroty na poziomie , a jaki spokój . Jak ma kupić to zapłaci z góry , po co kusić los .
@znaczek na zarzut o niezgodny opis odsyłasz do producenta? Czy to nie Ty odpowiadasz za towar jako sprzedawca?
@znaczek Oczywiście że subiektywna, każdy taką oceną się kieruje, nawet Ty, jeżeli coś jest dobre dla ciebie nie musi być dobre dla mnie. Problem jest w tym że jak nie odebrał to dobrze byłby nie wystawiać oceny i przeprosić, wyjaśnić.
Subiektywnie możemy oceniać buty, ciuchy, kremówki czy pieczeń z dzika. O jakiej subiektywności mówimy, kiedy ocena dotyczy tak naprawdę normaliów. Jak może tobie nie podobać się znormalizowana śruba, nakrętka czy kotwa renomowanej firmy. A na marginesie, jak można oceniać przedmiot zakupiony skoro się go nawet nie odebrało. Pomijam w tym momencie ocenę za obsługę (chyba za szybko wysłałem) i za koszt (wybrana najdroższa opcja)