Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Zgodnie z zapowiedziami, od dziś zakładka TRANSAKCJE w Menadżerze Sprzedaży traci swą funkcjonalność. Moje pytanie brzmi: co z powiadomieniami o zmianach statusu transakcji dla kupujących? Miałem cały system powiadomień podpiętych do obsługi zamówień w zakładce Transakcje i teraz chyba nie będę mógł z niego korzystać? Czy nie widzę gdzieś nowej opcji, która daje mi możliwość dalszej obsługi moich powiadomień?
Wszystkie zmiany i ulepszenia są dla twojego dobra z takim założeniem są tworzone i nikt się ciebie nie pyta czy to ci się podoba jedynie o co się pytają to natrętne pytanie pojawiające się przy każdym wpisie na tym forum "powiedz co o nas myślisz" albo "czy polecisz nas innym".
Jest tak dobrze, jak nigdy po zmianach. Nie znalazłem takiej ikony która obrazowała by te zmiany. Po prosu DXXA
Tak z ciekawości pytam
Bo Allegro idzie z duchem czasu.😁
@KOMIKOMP Bo dobrze działało? Bo ktoś musiał wziąć premię za innowację?
Bo w Allegro rządzi ten, kto wcześniej wstanie... Jak coś działa w miarę dobrze i jest użyteczne, to trzeba zawsze popsuć, żeby sprzedający za lekko nie mieli....
Lepiej! być nie może🤑
Witam,
Szybkie pytanie. Po dzisiejszych zmianach MS stał się już zupełnie niefunkcjonalny. Jakim dobrym programem go tak na szybko zastąpić, żeby teraz przez miesiąc nie uczyć się obsługi? Coś prostego, szybkiego i funkcjonalnego. Dzięki za info.
Śmiało mogę ci polecić baselinkera, dość prosty program, w którym szybko zrobisz podstawowe rzeczy i z czasem będziesz mógł się bawić w nim i usprawniać prace, zwiększać automatyzację wykonywanych czynności(masowe wysyłanie dokumentów, zwroty prowizji, zwroty kasy, przerzucanie masowo aukcji z jednego konta na inne, zarządzanie aukcjami i cenami i wiele innych.) Ostatnio dodali tez świetną wtyczkę do Gmaila co jeszcze bardziej usprawniło obsługę maili.
Witam, czy jest możliwość aby w przypadku wylicytowania przez kupującego kilku, kilkunastu przedmiotów, w zakładce transakcje pojawiły się one chronologicznie wg daty zakończenia ich sprzedażny? Tak było w zakładce transakcje w menedżerze sprzedaży, również z datami zakończenia licytacji, co bardzo ułatwiało mi pracę. Teraz wszystko jest pomieszane i jest podana tylko data wpłaty za wszystkie zakupione przedmioty i przy zamówieniu kilku przedmiotów każdy muszę otwierać w nowej karcie co przy dużej ilości wygranych jest bardzo uciążliwe i zajmuje dużo czasu.
Pozdrawiam