anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzone opakowanie i brak towaru

Pszczela_Pasja
#7 Wielbiciel#

Szanowni Państwo,

Klient otworzył skrytkę InPostu a w niej rozerwana koperta i brak towaru. Czy ktoś z Państwa ma doświadczenie i umie mi podpowiedzieć kto powinien reklamować ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

@Pszczela_Pasja a czym to było wysłane? sam zakupił i opłacił wysyłkę czy smartem miał ją darmo?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odpowiadasz jako sprzedający do chwili dostarczenia, zgłasza problem, rozwiąż go z kupującym a do przewoźnika składaj rekalamcję.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Pszczela_Pasja Nad paczkomatem jest kamerka więc zgłoś sprawę do InPostu ,będą mogli sprawdzić w jakim była stanie jak ją klient wyciągał .

oznacz moderatorów