Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Tak chciałem się pożalić trochę 🙂
Straciłem dziś SS z powodu zbyt niskiego "Zadowolenia kupujących". Żeby było śmieszniej to nikt jakoś specjalnie nie zaniżył mi średniej, zdarzyły się 4 osoby w ciągu miesiąca, które oceniły "Koszt wysyłki" na 4 gwiazdki. Cała reszta wszystko na 5 gwiazdek, wszyscy klienci zadowoleni.
Na dzień dzisiejszy statystyka wygląda tak:
Aby zostać Super Sprzedawcą, Twoja średnia ocen musi wynosić co najmniej 4,950
0,004
😂
Tyle mi zabrakło do kolejnego miesiąca jako SS, przebije ktoś?
Spokojnego dnia.
Pozdrawiam.
Miałeś SS? Jak to możliwe, skoro wszystkie Twoje oferty są niezgodne z prawem i regulaminem, a weryfikacji i kwalifikacji do SS ostatecznie dokonuje pracownik Allegro po zapoznaniu się z treścią ofert?
Podczas korzystania z prawa do zwrotu należy pamiętać, iż zgodnie z obowiązującym prawem:
- zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym,
- zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być pozbawione zabrudzeń,
- zwrotowi podlegają wszystkie przedmioty otrzymane w danym zamówieniu (czyli przedmioty gratisowe, elementy zestawu, oryginalne opakowania etc.),
- w przypadku popełnienia błędu podczas zamówienia przez kupującego (nieodpowiedni model, kolor, zła wtyczka kabla etc.) - zwrotowi nie podlega koszt wysyłki do klienta, a w przypadku darmowej przesyłki, od kwoty zwrotu potrącany jest rzeczywisty koszt wysyłki do kupującego.