Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W lipcu miałem 2 tygodniowy urlop który również ustawiłem na allegro, przez ten czas nic nie wysyłałam, lecz kupujący robili zakupy.
Dziś dostałem @ z informacją o utracie tytułu Super Sprzedawcy przez brak uzupełnionych nr przesyłek w terminie.
Dziwi mnie że taka duża firma nie potrafi napisać algorytmu który uwzględni to.
Allegro przy tak wysokich prowizjach Wasi programiści 1,5zł K chyba powinni to uwzględnić.
Czy administrator pracuje na urlopie, w nocy i w końcu, czy sprzedający są pracownikami Allegro.
Coś wam się pomieszało i przyda się konkurencja jakiś **piiip** albo coś innego, będziecie wtedy prosić o to, żeby spiąć ofertę. Czytam to po 2 latach ale odpowiedź Admina i jakieś porównania z maratonem można sobie... Albo rozmawia się na temat albo plecie **piiip**oły o jakiś maratonach i przekonuje się do takich głupot innych. Czytam i nie dowierzam!
Nagroda SS i co jeszcze, w nagrodę dopłacamy za promowanie???
Dostajecie za to wszystko kasę, którą musimy doliczać kupującym - to naprawdę ich obciążacie kosztami.
zapytam prowokacyjnie @msniezek czy jak jesteś na urlopie to udzielasz się na forum, odpowiadasz na posty i normalnie pracujesz ?
@mikeza niestety - tak 🙂 I po godzinach pracy też się zdarza 🙂 Ale z własnej woli, nie wynika to z żadnej umowy, jaką zawarłem z innym podmiotem. A sprzedający taką umowę, w postaci Regulaminu Allegro, zawarli z Allegro.
I najważniejsze, co wielokrotnie powtarzałem: wobec sprzedających Allegro nie występuje w formalnej roli pracodawcy, zatem na Allegro nie ma urlopów dla sprzedawców. Na Allegro jest jedynie funkcja o niefortunnej być może (ale starej niemal jak samo Allegro) nazwie "urlop", której działanie polega wyłącznie na wyświetlaniu na stronach ofert komunikatu o nieobecności. A nie na zwalnianiu tychże sprzedawców z wszelkiej odpowiedzialności za to, co wtedy się dzieje na ich koncie.
@msniezek to w takim razie inaczej rozumiemy słowo urlop. Jeśli miałbym wysyłać paczki podczas wolnego, to w jakim celu miałbym na niego iść. Skoro nie uznajecie czegoś takiego jak urlop to proponuję zlikwidować tą opcję, bo w takiej formie jaka jest wprowadza tylko niepotrzebne zamieszanie dla obydwu stron. Zarówno sprzedających jak i kupujących. Niestety formuła ta funkcjonuje na tyle słabo, że ja praktycznie urlopów już nie mam. Między innymi dzięki takiemu podejściu serwisu do tej kwestii.
Ja dziś straciłem pierwszy raz SS.
DLACZEGO ALLEGRO liczycie czas odpowiedzi w weekend ! Jak dla normlanej dyskusji weekendy są pomijane.
@ o tym ze ktoś oznaczył i mogę stracić SS otrzymałem w piątek późnym wieczorem (po godzinach pracy) a w sobotę SS się ulotnił.
To powinno być do tych waszych 12 czy tam 24h ale w poniedziałek !!??
Oczywiście dyskusja typu - klient ma w nosie - nie odesłał towaru bo mu minęło 14 dni na zwrot i oznaczy łajko nierozwiązaną. Ręce opadają.
@energo-dom_pl czasu odpowiedzi w dyskusjach nie liczymy w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Aby mieć tytuł Super Sprzedawcy liczba nierozwiązanych dyskusji musi być na poziomie nie większym niż 0,02% z ostatnich 30 dni, u Ciebie ten współczynnik był wyższy.
Chciałabym przekazać Twoją sugestię do działu zajmującego się dyskusjami, ale nie jestem pewna czy dobrze to rozumiem. Uważasz, że informacja o zagrożonym tytule SS powinna być przekazywana tylko w dni robocze? Nie do końca rozumiem co by się zmieniło, gdybyś otrzymał informację, że Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i możesz przez to stracić tytuł Super Sprzedawcy dzisiaj, zamiast piątku?
Pani mnie nie rozumie. Informacja przyszła w weekedn. A oznaczanie jako nierozwiązana nastąpiło w piątek ale późnym wieczorem. Nikt z nas nie pracuje przecież w nocy a wielu też w weekend.
Z tego powodu nie zdążyłem zareagować. A nawet jeśli bym chciał to musiał bym np. nękać klienta i dzwonić do niego w niedzielę 🙂
Czy teraz jest to jasne ? Jakbym dostał to w piątek w godzinach pracy to nie było by tematu.
A tak dziś mamy poniedziałek. Jakby czas był liczony normlanie (godziny w dni robocze) nie doszło by to tego przekroczony współczynnik 0,2% bo dyskusja już jest zamknięta po kontakcie z klientem. Druga (o dziwo zdarzyły się dwie) to wina poczty polskiej. Nawet awizo nie raczyli dostarczyć i tak samo zaraz będzie zamknięta bo już sprawa jest wyjaśniona w ciągu 15minut. Na pocztę przecie w sobotę też bym nie udam bo jest zamknięta. Więc nawet jakbym w sobotę pracował też bym tego nie rozwiązał.
Czy teraz widzi Pani różnicę i co mam na myśli 🙂 ?? Mi nie chodzi o to kiedy przyszło powiadomienie tylko ile mam czasu na definitywne zamknięcie dyskusji.
Reasumując:
Po oznaczeniu przez kupującego dyskusji jako nierozwiązana weekendy tak samo nie powinny być brane pod uwagę w wyliczaniu statystyki. Natomiast Informacja o tym, że mogę utracić tytuł SS:
Po tych 48h możecie mi nawet konto zablokować (tej sugestii proszę nie przekazywać 😁)
Mam nadzieję, że teraz sprawa jest jasna.
Tak samo jak w odpowiedzi na dyskusję nie liczycie weekendów - tak samo powinno być te ostatnie 24-48h robocze na jej definitywne zamknięcie i to powinno być brane pod uwagę w statystyce. Mimo wielu zamówień utrzymujemy Super+ (a to nie jest łatwe) ale z opisanego powodu SS nie ma i nie jest realnym rozwiązanie problemu kupującego w weekend.
Ps. dodałem tą sugestię jako Temat w dziale "Pomysły"
@energo-dom_pl bardzo dziękuję za wyjaśnienie. Tak, teraz wszystko jest dla mnie jasne 🙂 Przekaże tę sugestię do odpowiedniego działu, jeżeli otrzymam jakieś informacje w tym temacie, wrócę tutaj.
@msniezek zapytam prowokacyjnie, czy jak wyjeżdzasz na urlop to też ciągle lukasz w komórkę i odpowiadasz na różne pytania? A może jednak ustanawiasz zastępcę, który ma 1/2 Twojej wiedzy, 1/2 Twoich kompetencji i 1/4 twoich mocy decyzyjnych.
A czy jak nie odpowiesz to tracisz "premie" czy jakieś inne przywileje ? Bo wynagrodzenie za urlop to reguluje KP.
Tylko, że naprawdę ponad 50% spośród nas prowadzi swój biznesik jednoosobowo i nie ma zastępcy, i nie stworzy go wirtualnie. Alternatywą jest zatem całkowite zawieszenie sprzedaży.
Ale zawieszenie i brak sprzedaży to dla was brak prowizji, czyż zatem nie lepiej być elastycznym wobec urlopującego sprzedawcy, pójść mu na rękę, odpuścić statystyki na czas urlopu a w zamian mieć zysk z jego sprzedaży? Dobry przedsiębiorca bierze pod uwage wszelkie aspekty interesu.
Skoro Na Allegro rzeczywiście nie ma takich funkcji, które zwalniałyby sprzedawcę z wszelkich aktywności, choćby czasowo to nareszcie jest pole do popisu, proszę czym prędzej stworzyć takie funkcje,
Jeszcze raz to samo" Ciekawe jak allegro odniesie się do nowej dyrektywy U.E. w sprawie pracy zdalnej na urlopach i po godzinach pracy. Może ten przepis pomoże nam sprzedawcom. Co prawda nie jesteśmy pracownikami allegro ale nie pozwalając nam ustawić godzin pracy i urlopów, allegro traktuje nas jak niewolników którzy nie mają prawa nie odpisywać na maile od naszych pracodawców, czyli klientów." Proszę o wypowiedzi naszych allegro gadane prawników!
Zacytuję sam siebie:
Kupującym pokazywany jest czas wysyłki uwzględniający czas pozostały do końca urlopu. Mało tego - Kupujący to rozumieją, przyjmują "modyfikację" umowy, nie zgłaszają zastrzeżeń. Jedynie Allegro postanawia ukarać swoją siłę roboczą za nieobecność w pracy podczas urlopu.
Zabieracie status, punkty jakości sprzedaży, pozycje ofert. W konsekwencji następuje drastyczny spadek obrotów. Dla drobnego przedsiębiorcy który dopiero rozkręca biznes to jest mocny cios
Nie mam zastępcy.
Odpowiem Panu nie mniej prowokacyjnie - ano dlatego , że allegro jest spółką prawa handlowego zarejestrowaną w RP i do prawa RP będzie się stosowała. Gdyby zadał Pan sobie choć odrobinę trudu i sprawdził co to jest urlop zarówno w ogólnodostępnych źródłach jak i wyrokach z Sądem Najwyższym włącznie to wiedziałby Pan , że urlop to czas wypoczynku i aktywności relaksacyjnej, nie jest on dokładnie tym czym jest codzienna praca. Skoro dopuszczacie możliwość sprzedaży w przedsprzedaży z odroczonym terminem wysłania to znaczy że istnieją techniczne rozwiązania i zrozumienie Klienta zaistniałej sytuacji. Brak zrozumienia jest tylko po Waszej stronie co widać gołym okiem.
Przy okazji zapytam jak rozwiązaliście kwestię nagłej kwarantanny u sprzedawców i kupujących, bo to już nie urlop Panie @msniezek
Nie ma obowiazku miec telefon ani internet na urlopie a nawet wogole taki posiadac, mozna lezec dwa tygodnie nawalonym wodka i nic komu do tego aby mi nakazal odpisywac na wiadomosci. karanie za urlop to zbliznie sie z narracja do rosysjkich lagrów lub niewolnictwa w Chinach, urlop na ktorym sie zapomina sie o pracy nalezy sie kazdemu i ze wzgledu prawnych i morlanych. Karanie w jakis sposob za to swiadczy o nieszanowaniu ludzi.
Zaloze sie ze moderatorzy Allegro i osoby zarzadzacjace na urlopie nie maja obowiazku sie zajmowac sprawami Allegro.Kazdy zna nazwe tej cechy.
allegro nie potrafi tego pojąc że jesteś ich pracodawcą, opłacasz im chleb, wodę i inne potrzeby życiowe. Nie ogarniają tego, że takie zależności powinny istnieć a skrypty urlopowe powinny być wdrożone.
Jak widać nawet Twój pracownik @msniezek, z ramienia serwisu allegro radzić jedynie może abyś na urlopie pracował.
Przed urlopem wyłącz oferty (zakończ) lub zwiększ tylko czas na wysyłkę, na po urlopie. Nie mają prawa oczekiwać że na ustawionym urlopie na ich śmiesznych zasadach będziesz odpowiadał na pytania klientów. Wyślij do nich zgłoszenia tego problemu. Może za którymś razem coś dotrze do tych pustych dzbanów.
Pytanie do Sprzedającego można zadać nawet z zakończonej oferty więc nawet zakończenie wszystkich ofert nie gwarantuje spokoju na urlopie. W allegro będą liczyć czas odpowiedzi na pytania podczas urlopu Sprzedawcy.
Typowo urzędnicze podejście ma Allegro. Przykre to. Trzeba mieć naprawdę dużo wazeliny aby sprzedaż na Allegro mniej bolała...
Co chwila coś nowego, gorszego... A to prowizję podnoszą, a to prowizję za koszty wysyłki się płaci... Paranoja jakaś.
Współczuje bo nas właśnie w ten sam sposób załatwili
Ludzie.
Allegro nie zależy na sprzedających, którzy, żeby wyjechać na urlop muszą zamknąć firmę.
Im zależy na dużych sprzedawcach.
Przy zatrudnieniu minimum 20 osób, zawsze znajdzie się zastępstwo.
Jednoosobowe działalności gospodarcze będą systematycznie wycinane z Allegro przez różne programy, promocje dla dużych, prowizje i inne działania, pozornie neutralne.
@msniezek - moim zdaniem to powinieneś zrezygnować z wypowiadania się na tym forum. Popełniłeś zbyt wiele błędów, podjąłeś zbyt wiele błędnych decyzji w swoich wypowiedziach, co wskazało w końcu polskie prawo jak i informacje ze strony serwisu Allegro. Jak zechcesz, to odszukam wątki i Ci je przytoczę - oczywiście jeśli nie zostały usunięte, bo to jest normalne, że problematyczne wątki, transakcje usuwa się.
@Ozdoby3D - Sprzedawcy na Allegro pracują w "kieracie" - trzeba to uwzględnić przy akceptowaniu warunków. Akceptując je - stajesz się "niewolnikiem" serwisu Allegro.
- Na Allegro masz być dostępny w każdy dzień roboczy.
- Urlop - musisz sobie zaplanować z min. 7-mio dniowym wyprzedzeniem, musisz być dodatkowo wróżką. Moja żona też pracuje, też ma terminy urlopów, a wszystko zależy od pogody. Ten termin powinien wynosić 2 dni - z doświadczenia wiem, że to spokojnie wystarcza do załatwienia wszystkich czynności.
- Idziesz na urlop 14 dni - tylko pracownicy Allegro mogą sobie na to pozwolić pobierając wynagrodzenie. Jeśli jesteś sprzedawcą - nie masz możliwości na taki "normalny" wypoczynek.
Twoje możliwości to:
- Włącz urlop - jak masz taką możliwość (min 7 dni przed)
- Ustaw czas wysyłki na wszystkich aukcjach - 14 dni urlopu to min 10 dni roboczych na czas wysyłki - inaczej statystyki nie polecą w dół
- zapłać sobie za autorespondera w dyskusjach i wiadomościach - żeby nie obniżyć statystyk, ciekawe, ile Allegro z tego ma....
- 2 tyg. to dużo czasu, więc musisz korzystać z np, aplikacji mobilnej, żeby odpowiedzieć chociaż w dyskusji - All może Ci wyznaczyć termin odpowiedzi w dyskusji.
Ja robię wyjazdy na 3-4 dni, na więcej Allegro mi nie pozwala. Dłuższy termin - same problemy i spadek sprzedaży.
-
Allegro wywiera presję, aby nie korzystać z podstawowych praw człowieka do wypoczynku, czy opieki zdrowotnej. Utrudnia też powrót do normalnej sprzedaży po urlopie.